Η Apple νίκησε τους παραδοσιακούς ωρολογοποιούς στο ίδιο τους το παιχνίδι

H Apple πούλησε 30,7 εκατομμύρια ρολόγια πέρυσι, περισσότερα από όλη μαζί την ελβετική βιομηχανία ρολογιών,

Έξι χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου smartwatch της Apple τον Σεπτέμβριο του 2014, το Apple Watch έχει εξελιχθεί σε μια “δύναμη” που έχει σαρώσει την παγκόσμια ωρολογοποιία. Έχοντας κυριαρχήσει στην παγκόσμια αγορά smartwatch από την πρώτη μέρα της εμφάνισης του, το Apple Watch κατάφερε να υπερκεράσει σε πωλήσεις τις παραδοσιακές εταιρείες. 

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της  Strategy Analytics , με βάση τις εκθέσεις της βιομηχανίας και τα οικονομικά αρχεία της Apple, ο τεχνολογικός γίγαντας με έδρα το Κουπερτίνο πούλησε 30,7 εκατομμύρια ρολόγια πέρυσι, περισσότερα από όλη μαζί την ελβετική βιομηχανία ρολογιών, η οποία εκτιμάται ότι έχει πουλήσει 21,1 εκατομμύρια ρολόγια την ίδια περίοδο.

Οι νέοι κάνουν την διαφορά

Ενώ τα αναλογικά ρολόγια παραμένουν δημοφιλή μεταξύ των ηλικιωμένων καταναλωτών, οι νέοι αγοραστές κλίνουν όλο και περισσότερο προς τα “έξυπνα” ρολόγια που ταιριάζουν στον συνδεδεμένο τρόπο ζωής τους. “Οι παραδοσιακοί ελβετικοί κατασκευαστές ρολογιών, όπως η Swatch και η Tissot, χάνουν τον πόλεμο του smartwatch”, δήλωσε ο Steven Waltzer, ανώτερος αναλυτής της Strategy Analytics, προσθέτοντας ότι “η Apple προσφέρει ένα καλύτερο προϊόν μέσω βαθύτερων καναλιών λιανικής και απευθύνεται σε νεότερους καταναλωτές που θέλουν όλο και περισσότερα ψηφιακά προϊόντα στη ζωή τους”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ