Οι αφανείς ήρωες της εύρυθμης καθημερινότητάς μας

Η περίπτωση του Αλέξανδρου που εργάζεται στην Wind ως τεχνικός τηλεπικοινωνιακών δικτύων και αποτελεί έναν αφνή ήρωα της εποχής του COVID-19

Είχα να δω τον Αλέξανδρο από την Γ’ Λυκείου! Ντρέπομαι, το παραδέχομαι. Βλέπετε, η νεανική ανεμελιά, ο ενθουσιασμός απέναντι στο μέλλον που ανοιγόταν διάπλατα μπροστά μας, η ακόρεστη όρεξη για εξερεύνηση,  δημιουργία, ταξίδια και γνώση υπερκέρασαν τις έωλες –όπως αποδείχτηκαν- υποσχέσεις για «φίλοι για πάντα»!

Βλέπετε, ο χρόνος μπορεί να θεωρείται πως αποτελεί τον καλύτερο γιατρό σε πολλές περιπτώσεις, στην δική μας όμως λειτούργησε ως τους… λωτούς που κατανάλωσαν οι σύντροφοι του Οδυσσέα και ξέχασαν τα πάντα.

Όμως, έωλες είπα νωρίτερα;

Όχι και τόσο. Μάλλον οφείλονταν στις περιστάσεις της ζωής, στην συνήθεια, τις υποχρεώσεις, το αδιάκοπο τρέξιμο, τις έγνοιες, τα άγχη, την ίδια την καθημερινότητα και τοι περιεχόμενο που της έχουμε προσδώσει.

Αν μη τι άλλο, ο κορωνοϊός που έχει ενσκήψει τελευταία έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε κάθε τομέα της καθημερινότητάς μας, με αποτέλεσμα να αναζητήσουμε πρόσωπα, συνήθειες και καταστάσεις που χαρακτήρισαν και ως ένα βαθμό προσδιόρισαν τα χρόνια της ανεμελιάς. Αυτά, που πολλές φορές αναπολούμε και ενδεχομένως να μας λείπουν κομματάκι στις ημέρες που βιώνουμε.

Κάπως έτσι, κι εγώ, αναζήτησα φίλους, γνωστούς και συμμαθητές, με τους οποίους η γραμμή επικοινωνίας είχε κοπεί προ αρκετών ετών. Πάνω στην διαδικασία της αναζήτησης, ξαναβρήκα τον Αλέξανδρο!

Και είχαμε τόσα πολλά να πούμε, τόσες αναμνήσεις να θυμηθούμε, μα και ακόμη περισσότερες εξελίξεις που «σημάδεψαν» την ενήλικη ζωή μας να διηγηθούμε. Εξυπακούεται πως το ένα τηλεφώνημα οδήγησε στο άλλο και τα λεπτά έγιναν ώρες, ενώ ο χρόνος μετατράπηκε σε μια σχετική έννοια. Εξάλλου, είπαμε: 20 χρόνια δεν καλύπτονται σε μερικές στιγμές! Αντιθέτως, καλύπτονται μόνο με την επικοινωνία.

Κάλυψη και επικοινωνία. Δύο τόσο «δυνατές» έννοιες, οι οποίες στις ημέρες μας λαμβάνουν πρωτόγνωρα σημαντική διάσταση. Γιατί, με το σύνολο –σχεδόν- του πληθυσμού της χώρας μας να βρίσκεται στο σπίτι, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες της κυβέρνησης για την προστασία απέναντι στον COVID-19, οι τηλεπικοινωνίες αποτελούν μια από τις θεμελιώδεις κολώνες στις οποίες στηρίζεται η εύρυθμη λειτουργία της χώρας, των κατοίκων και των επιχειρήσεών της. Αν μη τι άλλο, οι άνθρωποι των τηλεπικοινωνιών συγκαταλέγονται στους αφανείς ήρωες των ημερών. Βλέπετε, ο Αλέξανδρος εργάζεται στην Wind ως τεχνικός τηλεπικοινωνιακών δικτύων.

Και ως άτυπος ψυχολόγος, θα τολμούσα να ισχυριστώ, καθώς τον… τρέλανα στις ερωτήσεις. Το «μικρόβιο» του επαγγέλματος, βλέπετε. Οι απαντήσεις του με έκαναν να νιώσω διπλή σιγουριά: Τόσο για την αξιοπιστία και την τεχνολογική επάρκεια των τηλεπικοινωνιών στη χώρα μας, όσο και για την επιλογή μου. Γιατί, είμαι ένας ικανοποιημένος συνδρομητής triple play της Wind!

Ο Αλέξανδρος μέσα από τις ατέρμονες τηλεφωνικές συζητήσεις μας, με διαβεβαίωσε για τα διαρκείς επενδύσεις της εταιρείας σε cuttingedge τεχνολογικό εξοπλισμό και πρωτίστως σε οπτικές ίνες, για τα υψηλά ποσοστά κάλυψης του δικτύου της που προσεγγίζει το απόλυτο, την ποιότητα των υπερ-ταχύτατων broadband συνδέσεων που παρέχει, την καίριας σημασίας πτυχή της χωρητικότητας του δικτύου και τόσες άλλες τεχνικής φύσεως λεπτομέρειες.

Πλέον, δεν σας κρύβω πως έχω το κεφάλι μου ήσυχο! Τόσο για εμένα, όσο και την οικογένειά μου.

Για την κόρη μου, που φοιτά στην Έκτη Δημοτικού και επί καθημερινής βάσης λαμβάνει μέσω e-mail από τη δασκάλα της τα μαθήματα της ημέρας, αλλά και δημιουργικές ιδέες σχετικά με το πως θα κάνει πιο εύκολη την καθημερινότητά της στο σπίτι.

Για τον γιό μου, που έχει υιοθετήσει τα εξ’ αποστάσεως μαθήματα Αγγλικών καθώς προετοιμάζεται να δώσει εξετάσεις για Proficiency και διαβάζει με τους φίλους του μέσω Skype.

Για τη σύζυγό μου που βρίσκεται σε καθημερινή επικοινωνία με την μητέρα της στο νησί, έχοντας μάλιστα… αναβαθμίσει την συγκεκριμένη διαδικασία εμπλουτίζοντάς την με την πραγματοποίηση βιντεοκλήσεων ώστε να νιώθουν πιο κοντά.

Για την μικρομεσαία μου επιχείρηση, την οποία αυτό τον καιρό «τρέχω» εξ’ ολοκλήρου από το σπίτι, αναγκαζόμενος να βρίσκομαι διαρκώς με ένα σταθερό τηλέφωνο στο ένα χέρι και ένα κινητό στην άλλη. Ενίοτε, ευρισκόμενος μπροστά σε μια κάμερα για τηλεδιάσκεψη με συνεργάτες και προμηθευτές. Πραγματική τρέλα, ωστόσο σε στέρεες τηλεπικοινωνιακές βάσεις!

Για όλα αυτά, φροντίζει ο Αλέξανδρος και οι εκατοντάδες άλλοι τεχνικοί και  μηχανικοί της Wind, οι οποίοι έχουν ως πρώτο τους και αποκλειστικό μέλημα την «υγεία» του δικτύου της και κατ’ επέκταση την διασφάλιση του ευ ζήν όλων μας!

Ευχαριστούμε Αλέξανδρε και κάθε «Αλέξανδρε» που φροντίζετε ώστε «The Show Goes On!».

Παράλληλα, η Wind λειτουργώντας με υψηλό αίσθημα ευθύνης και έχοντας ως γνώμονα την διαφύλαξη του πλέον πολύτιμου περιουσιακού της στοιχείου, των ίδιων των ανθρώπων της, φρόντισε για την προστασία των εργαζομένων της. Στην πράξη!

Όπως μου τόνισε ο Αλέξανδρος, η εταιρεία έλαβε έγκαιρα και πριν το ξέσπασμα της πανδημίας του κορωνοϊού ιδιαίτερα αυστηρά μέτρα προφύλαξης, προκρίνοντας την εργασία από το σπίτι για το σύνολο -σχεδόν- του προσωπικού της. Αποτέλεσμα; Σήμερα, το 95% του ανθρώπινου δυναμικού της Wind εργάζεται από το σπίτι, φροντίζοντας για την αδιάλειπτη επικοινωνία μας! 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ