Νέα τεχνολογία AI κοιτάζει το ψυγείο μας και μας προτείνει τι να φάμε!

Η Whisk, μια πλατφόρμα “έξυπνου φαγητού” η οποία είχε εξαγοραστεί από τη Samsung NEXT πέρυσι, παρουσίασε χθες στη CES 2020, μια προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη που ανέπτυξε σε συνεργασία με διατροφολόγους, μηχανικούς λογισμικού, επιστήμονες και πωλητές τροφίμων από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Κορέα και την Ευρώπη.

Η τεχνολογία, ονόματι Food AI, συνδυάζει τις προτιμήσεις του χρήστη, την πρόθεση και το περιβάλλον για να προσφέρει εξατομικευμένες εμπειρίες μαγειρικής. Για να ενημερώσουν το σύστημα, οι χρήστες απλά αποθηκεύουν μερικές από τις αγαπημένες συνταγές τους στο κουτί συνταγών του Whisk και, αν το επιθυμούν, μοιράζονται τις προσωπικές προτιμήσεις τους γύρω από το φαγητό (π.χ., κάποιους περιορισμούς που μπορεί να έχουν ή κάποια καταστήματα από τα οποία ψωνίζουν), και την τοποθεσία τους.

Οι χρήστες λαμβάνουν κατόπιν εξατομικευμένες διατροφικές προτάσεις με βάση τις προτιμήσεις τους, τις αποθηκευμένες συνταγές και άλλες πληροφορίες, όπως οι τοπικές καιρικές συνθήκες ή τα εποχιακά προϊόντα.

Πώς λειτουργεί

Αυτή η εξατομικευμένη εμπειρία μαγειρικής, γίνεται πραγματικότητα μέσω της τεχνολογίας της Whisk αλλά και του νέου Samsung Family Hub το οποίο περιλαμβάνει την κάμερα ViewInside, η οποία χρησιμοποιώντας αναγνώριση εικόνας μέσω AI, πρώτα από όλα, αντιλαμβάνεται τι υπάρχει στο ψυγείο! Στη συνέχεια, το ψυγείο συνιστά μια σειρά από συνταγές που περιλαμβάνουν τα συστατικά που υπάρχουν ήδη με τις προτιμήσεις, τις επιθυμίες και ανάγκες του χρήστη.

Η εξελιγμένη αυτή τεχνολογία πρόκειται να βοηθήσει τους ανθρώπους να κάνουν καλύτερες διατροφικές επιλογές, όμως ο στόχος του όλου εγχειρήματος είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτό. Απώτερος σκοπός είναι να καταφέρει να μειώσει τη σπατάλη τροφίμων, η οποία στις ΗΠΑ έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις. “Στις ΗΠΑ ένας μέσος άνθρωπος σπαταλάει πάνω από 100 κιλά φαγητού – αυτό αποτελεί το 21% των τροφίμων που αγοράζει. Τα τρόφιμα που καταλήγουν στα σκουπίδια κοστίζουν επίσης στο μέσο αμερικανικό νοικοκυριό 1.800 δολάρια το χρόνο. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι άνθρωποι γενικά καταλήγουν να μαγειρεύουν τα ίδια 7-9 πιάτα σε επανάληψη, οι άνθρωποι δεν εμπνέονται να βρουν δημιουργικές λύσεις για να χρησιμοποιήσουν τα ό,τι απομένει και σπαταλούν τρόφιμα, χρόνο και χρήματα», δήλωσε ο Nick Holzherr, Επικεφαλής του Προϊόντος, Whisk στη Samsung NEXT.

Πηγή: Startupper

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ