Πρώην στελέχη της Delivery Hero θέλουν να εδραιώσουν τα dark kitchens στην Ευρώπη
Ποια είναι η Curb και πώς σκοπεύει να πρωταγωνιστήσει σε μια ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά
H Curb, μια εταιρεία με dark kitchens από τη Σουηδία σήκωσε 20 εκατ. ευρώ για να επεκταθεί σε νέες αγορές. Η εταιρεία, η οποία ιδρύθηκε περίπου ένα χρόνο πριν και σήμερα δραστηριοποιείται στη Σουηδία και τη Δανία, δημιουργεί brands φαγητού που εξυπηρετούν το κοινό αποκλειστικά με delivery. Το φαγητό παρασκευάζεται στις “κουζίνες-φαντάσματα” της Curb και η όλη διαδικασία βασίζεται σε… δεδομένα. Τι σημαίνει αυτό: Η Startup αξιοποιεί δεδομένα για τα πάντα, από τα logistics, έως τις προτιμήσεις των καταναλωτών και προσαρμόζει τις προσφορές της για να ικανοποιεί τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις τους.
Η Curb ιδρύθηκε από δύο πρώην στελέχη της Delivery Hero και συγκεκριμένα τον CEO στην περιοχή της Σκανδιναβίας, Carl Tengberg, και τον Managing Director της Σουηδίας Felipe Gutierrez και έχει, επομένως, ένα σημαντικό know-how στην αγορά του delivery, το οποίο θέλει να εξελίξει. Επενδύοντας τόσο στα δεδομένα όσο και στα dark kitchens – μια αγορά που αναμένεται να φτάσει το 1 τρισ. ευρώ μέχρι το 2030, η εταιρεία θέλει να πρωταγωνιστήσει το επόμενο διάστημα στην Ευρώπη.