Νίκος Σάλτας: “Υπάρχουν πολλά προβλήματα που πρέπει να λυθούν για να καθιερωθεί η ηλεκτροκίνηση”

Ο δημοσιογράφος αυτοκινήτου βρέθηκε σήμερα καλεσμένος στο emea.live

Στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν ακόμα πολλά προβλήματα που πρέπει να λυθούν προκειμένου να κυριαρχήσει η ηλεκτροκίνηση, ειδικά στη χώρα μας, κατέληξε ο δημοσιογράφος αυτοκινήτου Νίκος Σάλτας, ο οποίος βρέθηκε σήμερα στο emea.live.

Αναλύοντας κάθε πτυχή του ζητήματος, ο κ. Σάλτας εξήγησε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν προς το παρόν μία καλή λύση για διαδρομές στην πόλη, καθώς η αυτονομία αλλά και το κόστος τους παραμένουν περιοριστικά. Γι’ αυτούς τους λόγους, σημείωσε, τα υβριδικά αποτελούν μια πιο προσιτή επιλογή, στην οποία καταλήγει και ο μεγαλύτερος όγκος των καταναλωτών.

“Είναι βασικό, αυτή τη στιγμή, να γίνουν πιο ισχυρά τα κίνητρα για να πάρει κανείς ηλεκτρικό αυτοκίνητο”, συνέχισε, εξηγώντας ότι άλλες χώρες, όπως η Ρουμανία, έχουν υιοθετήσει αυτή τη λογική και έχουν κάνει “σημαία τους” την ηλεκτροκίνηση. Αυτό είναι απαραίτητο, τόνισε, γιατί οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραμένουν σημαντικά υψηλότερες από αυτές των συμβατικών ή υβριδικών. Όπως ανέφερε ενδεικτικά, ένα οικονομικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όπως το Scoda CITIGO, κοστίζει – με επίδομα και απόσυρση- κοντά στα 18.000 ευρώ.

Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο, εξίσου σημαντική αλλά και περίπλοκη, είναι και η δημιουργία των κατάλληλων υποδομών, στην οποία η Ελλάδα υστερεί. Χρειάζονται ταχυφορτιστές στο οδικό δίκτυο της χώρας αλλά και “φορτιστές σπιτιού”, τους οποίους θα πρέπει υποχρεωτικά να έχει όποιος αγοράζει ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ειδικά το τελευταίο είναι μια τεράστια επένδυση, εξήγησε ο Νίκος Σάλτας, αναλύοντας παράλληλα τα προβλήματα που θα υπάρξουν στη μέση ελληνική γειτονιά ή πολυκατοικία για μια τέτοια εγκατάσταση.

Όσον αφορά τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ο δημοσιογράφος τόνισε ότι όλες έχουν εισέλθει δυναμικά στην ηλεκτροκίνηση, με διαφορετικές προτάσεις και προσφορές η καθεμία. Μίλησε για την Tesla, την BMW, την Porsche και άλλες, αναλύοντας εκτενώς κάποιες από τις διαφορές τους, τόνισε ωστόσο ότι παρά την πρόοδο που συντελείται, ακόμα προωθούνται περισσότερο τα συμβατικά ή τα υβριδικά μοντέλα.

“Σε κάθε περίπτωση, η νέα εποχή στον χώρο του αυτοκινήτου έρχεται και δεν είναι στα λόγια”, είπε ο κ. Σάλτας κλείνοντας. “Η ηλεκτροκίνηση είναι πλέον πράξη και αρχίζει να καθιερώνεται”.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το σημερινό emea.live παρακάτω:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ