Apple: Έσπασαν το φράγμα των 500 εκατομμυρίων οι πωλήσεις του iPad

Στη χρήση των tablet στράφηκε μαζικά το καταναλωτικό κοινό εξαιτίας της πανδημίας, με την Apple να διατηρεί τα σκήπτρα στην εν λόγω αγορά

Εκτόξευση σημείωσαν οι πωλήσεις του iPad το 2020, καθώς τα lockdown σε μεγάλη μερίδα χωρών έστρεψαν τους πολίτες στην τηλεργασία και την τηλεκπαίδευση. Η ραγδαία άνοδος στη ζήτηση για τα δημοφιλή tablet της Apple οδήγησε τις πωλήσεις των iPad να ξεπεράσουν τα 540 εκατομμύρια από την στιγμή που λανσαρίστηκαν για πρώτη φορά το 2010.

Το iPad από την πρώτη φορά που κυκλοφόρησε κατέστη ηγέτης στην αγορά των tablet, με στόχο να “γεμίσει” το κενό ανάμεσα στα smartphone και τα laptop. Το 2013, η Apple είχε έσοδα 31,8 δισ. δολάρια μόνο από τις πωλήσεις των iPad, ενώ περισσότερα από 74 εκατομμύρια συσκευές παραδόθηκαν στους πελάτες, απόδοση η οποία αποτελεί μέχρι σήμερα ρεκόρ.

Το 2014, οι πωλήσεις υποχώρησαν σε 63,4 εκατομμύρια συσκευές ενώ τα έσοδα του αμερικανικού κολοσσού, ξεπέρασαν οριακά τα 30 δισ. δολάρια από τα tablet. Ωστόσο, οι επόμενες χρονιές επέφεραν σημαντικό πλήγμα στη δημοτικότητα των iPad. Το 2018 οι πωλήσεις εμφάνισαν κάμψη της τάξης του 50% με 33,3 εκατομμύρια συσκευές. Μέχρι τα τέλη του έτους, η Apple είχε πουλήσει συνολικά σχεδόν 425 εκατομμύρια iPad διεθνώς σε 8 διαφορετικές εκδόσεις.

Με την έλευση της πανδημίας όμως, τα δεδομένα άλλαξαν εξ’ ολοκλήρου επαναφέροντας στο προσκήνιο τις δυνατότητες των iPad. Καθώς από την περσινή χρονιά εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως εργάζονται και παρακολουθούν μαθήματα από το σπίτι, μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού στράφηκε προς τα tablets για την κάλυψη των νέων αναγκών. Οι πωλήσεις των iPad το 2020 σημείωσαν άλμα ξεπερνώντας τις 53 εκατομμύρια συσκευές, ενώ η χρονιά κρίθηκε ως η πιο επιτυχημένη για το tablet της Apple από το 2014.

Ως αποτέλεσμα, τα έσοδα της Apple από τις σειρές iPad αυξήθηκαν κατά 10% σε σχέση με το 2019. Αξίζει να σημειωθεί πως τα iPad κατέχουν το ένα τρίτο του μεριδίου της συνολικής αγοράς των tablet (32,5%), με την Apple να αφήνει αρκετά πίσω τους βασικούς της ανταγωνιστές (Samsung, Huawei και Lenovo).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ