Αισχροκέρδεια της Amazon στην πανδημία – “Καπέλο” 1000% σε προϊόντα

H Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση βρήκε αυξήσεις στις τιμές έως και 1.000% σε σύγκριση με τα επίπεδα προ πανδημίας

Σύμφωνα με ανεξάρτητη έρευνα η οποία εξέτασε τις τιμές βασικών προϊόντων σε διάφορα site κατά την διάρκεια της καραντίνας, αποδείχτηκε πως η Amazon, το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα στον πλανήτη, αύξησε τις τιμές του έως 1000% για να εκμεταλλευτεί την αυξημένη ζήτηση. 

Η έκθεση της Public Citizen εξέτασε δεκάδες προϊόντα στην ιστοσελίδα της Αmazon. Βασιζόμενη στις δικές της παρατηρήσεις και τα δικά της δεδομένα από ιστότοπους παρακολούθησης τιμών, η Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση βρήκε αυξήσεις στις τιμές έως και 1.000% σε σύγκριση με τα επίπεδα προ πανδημίας ή τις τιμές σε άλλες εταιρείες λιανικής.

Δεκαπέντε βασικά προϊόντα, όπως μάσκες μίας χρήσης, αντισηπτικά χεριών, χαρτί υγείας και χαρτοπετσέτες, είχαν αυξημένες τιμές -με άνοδο από 76% έως και 1.000% σε σύγκριση με τις τιμές προ πανδημίας ή άλλων λιανικών εταιρειών.

Όπως μεταδίδει το Fox Business, η Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση βρήκε επίσης ότι οι τιμές σε 10 προϊόντα τρίτων πωλητών, όπως αλεύρι, ζάχαρη, αντισηπτικά χεριών και απολυμαντικά σπρέι είχαν αύξηση από 225% έως 941%.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ