To Tesla Gigafactory Berlin χτίζεται με καταιγιστικούς ρυθμούς

Tο εργοστάσιο της Κίνας επίσης φτιάχτηκε σε χρόνο ρεκόρ και ήδη έχει αρχίσει η παραγωγή των Model 3, αλλά φαίνεται ότι το Βερολίνο θα κερδίσει τον τίτλο ταχύτητας

Όταν ο Elon Musk ανέφερε στα Tweet του ότι σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή του SUV Model Y επί ευρωπαϊκού εδάφους μέσα στο 2021 πολλοί ήταν αυτοί που άρχισαν τα σχόλια και τις ειρωνείες μια και το Gigafactory στο Βερολίνο ήταν απλά στα χαρτιά.

Μετά τις πρόσφατες φωτογραφίες των Gf4Tesla και gigafactory_4 στο Twitter τα σχόλια σταμάτησαν μια και το εργοστάσιο στο Βερολίνο χτίζεται με απίστευτους για τα δεδομένα ρυθμούς. Ο Elon Musk μάλιστα επισκέπτεται σήμερα το Βερολίνο και το εργοστάσιο και αναμένουμε νέες δηλώσεις.

Οι φαν παρακολουθούν καθημερινά την πορεία των κατασκευών και με drone και ήδη έχουν παρουσιαστεί αψιμαχίες με την ασφάλεια του εργοταξίου ενώ έχει ήδη παρέμβει και ο ίδιος ο Musk στο θέμα.

Το κτίριο του Drive Unit είναι σχεδόν έτοιμο και όλα δείχνουν ότι μέχρι τa μέσα του 2021 το εργοστάσιο θα είναι σχεδόν έτοιμο.

Να σημειώσουμε ότι πρόκειται για το τέταρτο Gigafactory της Tesla, με το πρώτο να βρίσκεται στη Νεβάδα των Η.Π.Α., το δεύτερο στη Νέα Υόρκη, το τρίτο στην Σαγκάη της Κίνας, με το πέμπτο να σχεδιάζεται στις Η.Π.Α. πάλι για την παραγωγή του Cybertrack.
Tο εργοστάσιο της Κίνας επίσης φτιάχτηκε σε χρόνο ρεκόρ και ήδη έχει αρχίσει η παραγωγή των Model 3, αλλά φαίνεται ότι το Βερολίνο θα κερδίσει τον τίτλο ταχύτητας.

Η Tesla έχει σημαντικό τεχνολογικό προβάδισμα στα ηλεκτρικά οχήματα έναντι της παραδοσιακής βιομηχανίας και πλέον θέλει να κερδίσει και το στοίχημα της παραγωγής μια και έχει αρχίσει με εντατικούς ρυθμούς η επέκταση στην Ευρώπη αλλά και στην Ελλάδα όπου αναμένουμε τα πρώτα Tesla στους δρόμους μας μέχρι τον ερχόμενο Νοέμβριο.

To SUV Model Y θα είναι το πρώτο  μοντέλο που θα βγει από το εργοστάσιο του Βερολίνου, ένα μοντέλο που ταιριάζει απόλυτα στην Ευρωπαϊκή αγορά, ενώ σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες η Tesla σχεδιάζει ένα μικρότερο μοντέλο, ειδικά για την Ευρωπαϊκή αγορά, οικονομικά πιο προσιτό από το Model 3 το οποίο ξεκινά από τις 40.000 ευρώ με την επιδότηση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ