Στα 22,1 δισ. δολάρια οι online πωλήσεις εισιτηρίων για αθλητικές εκδηλώσεις το 2021

Μπορεί ο κορωνοϊός να έφερε τα πάνω κάτω στην αθλητική βιομηχανία, ακυρώνοντας εκατοντάδες αγώνες και αφήνοντας τα στάδια σε όλον τον κόσμο άδεια, ωστόσο ώθησε όπως και στους περισσότερους τομείς, την ψηφιοποίηση και τη μετάβαση στις online κρατήσεις εισιτηρίων και τις συναλλαγές χωρίς μετρητά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζονται στο 123scommese, οι διαδικτυακές πωλήσεις εισιτηρίων αθλητικών εκδηλώσεων αναμένεται να φτάσουν τα 22,1 δισ. δολάρια σε έσοδα το 2021, καταγράφοντας άλμα 131% σε ένα χρόνο.

Η αλήθεια βέβαια είναι ότι οι online πωλήσεις αθλητικών εισιτηρίων είχαν ήδη μια ανοδική τάση τα τελευταία χρόνια. Το 2017, ολόκληρος ο κλάδος δημιούργησε έσοδα 17,4 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με έρευνα του Statista, ενώ τα επόμενα δύο χρόνια, ο αριθμός αυτός αυξήθηκε στα 21,3 δισ. δολάρια. Ωστόσο, με τις ακυρώσεις και την αναβολή χιλιάδων αθλητικών εκδηλώσεων εν μέσω lockdown, οι πωλήσεις εισιτηρίων στο διαδίκτυο μειώθηκαν κατά 55% YoY, αγγίζοντας τα 9,6 δισ. δολάρια το 2020.

Το 2021, αναμένεται η αγορά αυτή να ανακάμψει, φτάνοντας σε επίπεδο ανεβασμένο κατά 1 δισ. δολάρια σε σχέση με το 2021. Η τάση αυτή θα συνεχίσει και τα επόμενα χρόνια, με τις προβλέψεις να κάνουν λόγω για αύξηση των εσόδων κατά 40% επιπλέον έως το 2024.

Σε γεωγραφική ανάλυση, οι Ηνωμένες Πολιτείες αντιπροσωπεύουν τη μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο για την online πώληση εισιτηρίων αθλητικών εκδηλώσεων. Το 2021, οι Αμερικανοί φίλαθλοι αναμένεται να ξοδέψουν πάνω από 10 δισεκατομμύρια δολάρια για online εισιτήρια. Το Ηνωμένο Βασίλειο έρχεται στη δεύτερη θέση και ακολουθούν η Κίνα, η Ιαπωνία και ο Καναδάς.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ