Οι στρατηγικές των τραπεζών για την προσέλκυση της γενιάς Ζ

Η γενιά Ζ, που ορίζεται ως οι πελάτες που γεννήθηκαν μεταξύ του 1996 και του 2010, κατέχει μέχρι και 145 δις δολάρια σε αγοραστική δύναμη, αλλά δεν έχει αναπτύξει ακόμα εμπιστοσύνη σε συγκεκριμένες μάρκες που να υπαγορεύουν το που να αποθηκεύουν και ξοδεύουν τα χρήματα τους.

Σύμφωνα με έρευνα του business insider, για τους παρόχους τραπεζών και πληρωμών, η προσέλκυση αυτών των πελατών, ενώ είναι νέοι, θα μπορούσε να οδηγήσει σε κερδοφόρες σχέσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής τους, με την αξία να αυξάνεται όσο μεγαλώνουν ηλικιακά, και να κερδίζουν περισσότερα χρήματα και να επεκτείνουν τον αριθμό των χρηματοπιστωτικών προϊόντων που εμπλέκονται.

Οι περισσότεροι της γενιάς Ζ δεν έχουν ξεκινήσει να χρησιμοποιούν χρηματοπιστωτικά προϊόντα πέρα από έναν τραπεζικό λογαριασμό, γεγονός που τους καθιστά μια ώριμη ευκαιρία για τους παίκτες στο χώρο.

Ως αποτέλεσμα πολλές επιχειρήσεις στοχεύουν σε millenials και άτομα της γενιάς Ζ για να προσελκύσουν νέους πελάτες, αλλά αυτό θα μπορούσε να περιορίσει την ικανότητα τους να καταγράψουν αποτελεσματικά το ενδιαφέρον των εφήβων και νεαρών ενηλίκων, επειδή η Γενιά Ζ διαφέρει από τους παλαιότερους ομόλογους τους. Ως ομάδα, ανταποκρίνονται περισσότερο στην επιρροή από τους φίλους και τους συμμαθητές τους από ότι στην παραδοσιακή διαφήμιση, που είναι λιγότερο πιθανό να θυμούνται τη ζωή πριν από το διαδίκτυο, και πιο ανοικτοί σε μια ευρύτερη ποικιλία παρόχων χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών από τους άλλους καταναλωτές.

Κατανοώντας το τι κάνει στην Γενιά Ζ “κλικ”, είναι κρίσιμο για του εμπόρους, τους στρατηγικούς και τους προγραμματιστές οι οποίοι προσπαθούν να εξυπηρετήσουν αυτούς τους νεαρούς πελάτες και να δημιουργήσουν μία “σουίτα” προϊόντων, εργαλείων, και υπηρεσιών που θα θέλουν να υιοθετήσουν αυτοί οι νέοι.

Τα κυριότερα σημεία της έρευνας: 

  • Η γενική έλλειψη υιοθεσίας προϊόντων χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών από την γενιά Ζ προσφέρει στους παρόχους ένα μεγάλο διάδρομο ανάπτυξης. Ενώ τα δύο τρίτα της γενιά Ζ έχουν τραπεζικό λογαριασμό, πολλοί δεν χρησιμοποιούν ακόμη χρεωστικές κάρτες, δεν έχουν μεγαλώσει σε μία εποχή με πιστωτικές κάρτες ή δάνεια και δεν είναι υπεύθυνοι για το μεγαλύτερο μέρος των δικών τους δαπανών. Καθώς περνούν τις μεταβάσεις της ζωής, όπως να πηγαίνουν στο κολέγιο ή να “πιάσουν” την πρώτη τους δουλειά, υπάρχει μια ωραία ευκαιρία για τους παρόχους να εμπλακούν σε αυτούς τους πελάτες.
  • Η γενιά Ζ ενδιαφέρεται περισσότερο για προϊόντα και υπηρεσίες ψηφιακών πληρωμών από οποιαδήποτε άλλη γενιά. Ενώ η υιοθέτηση των “κινητών” πορτοφολιών ήταν χλιαρή μεταξύ του γενικού πληθυσμού και οι εφαρμογές P2P, όπως το Venmo και η Zelle, μόλις τώρα ελκύονται μεταξύ των ηλικιωμένων χρηστών. Ενώ πάνω από τους μισούς της γενιάς Ζ χρησιμοποιούν ψηφιακά πορτοφόλια κάθε μήνα και πάνω από τα τρία τέταρτα χρησιμοποιούν άλλες εφαρμογές ψηφιακής πληρωμής ή εφαρμογές P2P στο ίδιο χρονικό πλαίσιο.
  • Για να προσελκύσουν και να διατηρήσουν τη γενιά Ζ, οι επιχειρήσεις παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών πρέπει να αναπτύξουν προϊόντα που είναι κοινωνικά, αυθεντικά, ψηφιακά και εκπαιδευτικά, προσφέρουν αξία και εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου. Αυτός ο συνδυασμός, ο οποίος δίνει έμφαση σε βασικά χαρακτηριστικά που αξιοποιεί η γενιά Ζ, χρησιμεύει ως οδικός χάρτης για την ανάπτυξη προσφορών με χαρακτηριστικά που απευθύνονται σε αυτούς τους χρήστες τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ