Η Corona “έπαθε” κορωνοϊό

Πρόκειται για το χειρότερο τετράμηνο σε πωλήσεις εδώ και 10 χρόνια για την εταιρεία που έχει την Corona, την πιο γνωστή μεξικάνικη μπύρα παγκοσμίως.

Συγκεκριμένα η Anheuser-Busch διαθέτει τις πιο διάσημες μάρκες μπύρας παγκοσμίως, περιλαμβάνοντας την Budweiser, Stella Artois, Beck’s και την Corona.

Σύμφωνα με την Independent τους τελευταίους δύο μήνες από την ημέρα που έχει ξεσπάσει ο κορωνοϊός μέσα από την Κίνα, η εταιρεία έχει δει τα κέρδη της να μειώνονται κατά 170 εκατ. δολάρια, μόνο στη Κίνα, και συγκεκριμένα σε στιγμή που αναμένεται να κάνει ισχυρές πωλήσεις λόγω της κινεζικής πρωτοχρονιάς -τον Φεβρουάριο. 

Οι ζημιές την ανάγκασαν να μειώσει το επίδομα του διευθύνοντος συμβούλου και πρόβλεψε μία από τις πιο απότομες πτώσεις στα τριμηνιαία κέρδη.

Η εταιρεία πιστεύει ότι η πτώση στα κέρδη οφείλεται το ότι ο κόσμος στη Κίνα δεν βγαίνει έξω για να αποφύγει να κολλήσει τον κορωνοϊό. Αυτό όμως είναι ένα πλήγμα στη νυχτερινή ζωή, με πολλά μπαρ και εστιατόρια να αναγκάζονται να κλείσουν.

Ο CEO Carlos Briton δήλωσε στο CNBC: “Η δουλειά μας είναι να πηγαίνουμε στα εστιατόρια, στη νυχτερινή ζωή, να βγαίνουμε με φίλους, είμαστε πραγματικά έτοιμοι να επιστρέψουμε στο φυσιολογικό, προετοιμαζόμαστε για το μεγάλο κύμα όταν τα πράγματα επανέλθουν στο φυσιολογικό τους”.

“Καθώς κοιτάμε προς το μέλλον, είμαστε αποφασισμένοι να οδηγήσουμε την ανάπτυξη μέσω της κεντρικής εστίασης των καταναλωτών, της επιχειρησιακής αριστείας και της καινοτομίας”.

Ο Carlos Briton πρόσθεσε ότι: “Οι επιδόσεις μας το 2019 ήταν κάτω από τις προσδοκίες μας και δεν είμαστε καθόλου ικανοποιημένοι από αυτά τα αποτελέσματα”.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ