Hometainment και νέες μορφές πωλήσεων

Η πανδημία έφερε την ανάπτυξη ενός νέο trend το οποίο είναι ουσιαστικά ο συνδυασμός των λέξεων Home+Entertainment = Hometainment

Ένα από τα trends που έχει φέρει η πανδημία σίγουρα είναι η μεγαλύτερη στροφή προς το σπίτι. Εκτός απ΄το ότι σίγουρα καθόμαστε πολύ περισσότερο μέσα, έχουμε αρχίσει να διασκεδάζουμε περισσότερο στο σπίτι, να φτιάχνουμε περισσότερο το σπίτι μας, να δουλεύουμε από το σπίτι αλλά και να δημιουργούμε νέες συνήθειες που τις είχαμε ξεχάσει. Αντιμετωπίζουμε πλέον το σπίτι μας ως ένα entertainment-hub.

Η αλήθεια είναι πως για όσους δουλεύουν αρκετές ώρες τη μέρα το σπίτι μπορεί να ήταν ένα μέρος που απλά περνάμε το βράδυ μας για να κοιμηθούμε και ελάχιστες στιγμές το πρωί πριν φύγουμε για δουλειά.

Η πανδημία λοιπόν έφερε την ανάπτυξη ενός νέο trend το οποίο είναι ουσιαστικά ο συνδυασμός των λέξεων Home+Entertainment = Hometainment.

Είναι ένα  trend το οποίο ήρθε για να μείνει. Ένα trend  το οποίο ξεκίνησε γύρω στον Μάρτιο που μείναμε πολύ περισσότερο σπίτι λόγω καραντίνας αλλά βλέπουμε ότι εξελίσσεται και μεγαλώνει όσο περνάει ο καιρός κυρίως λόγω της τηλεργασίας.

Πως λοιπόν επηρεάζει αυτό τα brands;

O κόσμος μένει περισσότερο σπίτι, άρα ασχολείται και περισσότερο με πράγματα μέσα σε αυτό.

Το πρώτο αντίκτυπο που έχει αυτό είναι μια τεράστια στροφή στο να καταναλώνουμε πράγματα στο σπίτι μας.

Σύμφωνα λοιπόν και με την έρευνα του ΙΕΛΚΑ οι καταναλωτές μαγειρεύουν περισσότερο, πίνουν τον καφέ τους στο σπίτι, φτιάχνουν γλυκά, φτιάχνουν ψωμί, ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται το ο κόσμος που παραγγέλνει στο σπίτι του είτε φαγητό είτε προϊόντα super market.

Όλο αυτό μπορεί να οδηγήσει την αγορά σε ένα νέο μοντέλο πωλήσεων και ειδικά τα brands τα οποία ζορίζονται περισσότερο (ποτά, εστιατόρια κτλ).

Τι μπορείτε να κάνετε λοιπόν για να δημιουργήσετε νέες πωλήσεις όταν ο κόσμος είτε μένει σπίτι του είτε αλλάζει τις συνήθειες του;

-Αναπροσαρμόστε τα occasions of use των προϊόντων σας:  Έχουμε συνηθίσει να πίνουμε ποτό εκτός σπιτιού, μήπως ήρθε η ώρα τα brands να δημιουργήσουν στους καταναλωτές νέες συνήθειες;  Νέα concepts κατανάλωσης; Νέες δημιουργικές ιδέες για το πως μπορούν να καταναλώσουν τα προϊόντα τους στο σπίτι;

-Χτίστε συνέργειες με brands  τα οποία ήδη έχουν έτοιμα δίκτυα για να κάνουν delivery.  Είτε το e-food είτε η Wolt είναι σίγουρα δυο πολύ δυνατές λύσεις προκειμένου να αυξήσετε τις πωλήσεις σας στο σπίτι.

-Δημιουργήστε εμπειρίες οι οποίες μπορούν να τρέξουν online, προκειμένου να δημιουργήσετε την ανάγκη στους καταναλωτές σας να δοκιμάσουν τα προϊόντα σας ακόμα και όταν είναι μέσα στο σπίτι. Έχουμε δε στο εξωτερικό εστιατόρια  να κάνουν private dining μέσω skype με τον ίδιο τον Chef να εξηγεί στο κοινό τα προϊόντα που τους έχει κάνει delivery.

-Συνεργαστείτε με micro-brands ή μαγαζιά σε γειτονιές που μπορούν να κάνουν delivery γρήγορα και εύκολα.

-Χτίστε καμπάνιες προκειμένου να βοηθήσετε όσους μένουν σπίτι να κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη. Όταν είσαι σπίτι, παρόλο που δουλεύεις έχεις πολύ περισσότερο χρόνο να δεις κι άλλα πράγματα που γίνονται γύρω σου.

Και το βασικότερο, αναπροσαρμόστε τη στρατηγική σας σύμφωνα με όλα τα νέα trends της αγοράς και τον τρόπο που λειτουργούν οι καταναλωτές αυτή την περίοδο.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ