Marketing και επικοινωνία την περίοδο του COVID-19

Το πλαίσιο της νέας πραγματικότητας που διαμορφώνει ο COVID-19 σε επίπεδο εμπορικής και εταιρικής επικοινωνίας αποπειράται να αποτυπώσει η πρώτη μελέτη της Recipe.

Ξεκινώντας από το θεωρητικό μοντέλο της πυραμίδας του Maslow και αξιοποιώντας τα στοιχεία από το Trust Barometer της Edelman για τον Covid-19 που βασίστηκε σε 10.000 συνεντεύξεις, η μελέτη καταγράφει κάποια πρώτα συμπεράσματα σε ό,τι αφορά στο marketing και στην επικοινωνία επιχειρήσεων και brands.

Συμπεράσματα που ξεκινούν από την παραδοχή πως ο ιός επιβάλει μια οξεία αναδιάρθρωση του επικοινωνιακού περιβάλλοντος, προκαλώντας σύγχυση και αγωνία στο κοινό που έχει την ανάγκη να  νιώσει πως δεν βρίσκεται μόνο του σε αυτήν την δίνη.

Σε αυτήν την κατάσταση, τα brands οφείλουν να πάρουν θέση, να αναπτύξουν ρητορική, να τοποθετηθούν. Να προσεγγίσουν το νέο status, αφουγκραζόμενα τις διαφοροποιημένες ανάγκες των κοινών τους, επαναδιαπραγματευόμενα τη δημόσια εικόνα και ρόλο τους, παρακολουθώντας παράλληλα τις αλλαγές που ταυτόχρονα συντελούνται ως προς τη χρήση των διαθέσιμων Μέσων.

Αντίστοιχα, και σε ό,τι αφορά τα εσωτερικά τους κοινά, οι επιχειρήσεις οφείλουν να αναλάβουν ρόλο και να βοηθήσουν στην καλύτερη και ασφαλέστερη μετάβαση εργαζομένων και συνεργατών στη νέα κατάσταση.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να την δουν εδώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ