Τι σχέση έχει η Μπρούκ από το Τόλμη και Γοητεία με την Μαρίνα Τσιντικίδου;

Η μυθιστορηματική ζωή της Κάθριν Κέλι Λάνγκ που κατέκτησε τον κόσμο του θεάματος

Για τα δεδομένα της ιδιαίτερης πατρίδας της δεν είναι κάτι το ξεχωριστό. Καλλίγραμμές ξανθιές, με χλωμή γοητεία και πράσινα μάτια υπάρχουν πολλές στην Καλιφόρνια.

Είτε αληθινές, είτε φτιαγμένες από τα χέρια κάποιου μάγου της πλαστικής χειρουργικής. Μια βόλτα να κάνει κάποιος λ.χ. στην παραλία Venice θα τις δει να περιδιαβαίνουν μ’ ένα μιλκσέικ στο χέρι ή να παίζουν βόλεϊ, ή να κάνουν πατίνια ακούγοντας χορευτική μουσική.

Η μεγάλη πλειοψηφία αυτών ονειρεύονται μια καριέρα στην showbiz γι’ αυτό και συνωστίζονται στα γραφεία ταλέντων, κάνουν δοκιμαστικά για οποιαδήποτε showbiz θέση εργασίας υπάρχει διαθέσιμη, δουλεύουν σερβιτόρες για να μπορούν να πληρώνουν κάθε τόσο έναν επαγγελματία φωτογράφο έτσι ώστε  να έχουν το καλύτερο δυνατό book ευελπιστώντας πως κάποια στιγμή θα πιάσουν την καλή και θα βγούνε από την αφάνεια. Ένα ενενήντα τοις εκατό από αυτές θα αποτύχει. 

Από τα παραπάνω εκφραζόμενα γίνεται κατανοητό ότι το να είσαι ψηλή, ξανθιά και πρασινομάτα στην Καλιφόρνια-θέλοντας να ασχοληθείς με την showbiz- δεν αποτελεί ευλογία. Είναι πασίδηλο ότι  είσαι μια από τις πολλές, από τον σωρό. Αν ωστόσο καταφέρεις να σταδιοδρομήσεις, να  κάνεις καριέρα και να ξεχωρίσεις τότε η επιτυχία σου έχει ακόμη μεγαλύτερο εύρος. Καταξιώθηκες από την μια  και νίκησες τον σκληρό νόμο των πιθανοτήτων από την άλλη.

Σ’ αυτή την κατηγορία των νικητριών ανήκει η Κάθριν Κέλι Λάνγκ, η Μπρούκ του Τόλμη Και Γοητεία το οποίο μπήκε στην ζωή μας το 1988. Πριν από τριάντα τρία ολόκληρα χρόνια. Και για να μην παρεξηγηθούμε αυτό το κείμενο δεν είναι μνημόσυνο. Το αντίθετο μάλιστα. Η εν λόγω σαπουνόπερα παίζεται ακόμη και σήμερα από το τηλεοπτικό δίκτυο CBS σημειώνει υψηλότατα νούμερα τηλεθεάσης και εξακολουθεί να τροφοδοτεί τα media με ειδήσεις γύρω από τις συνθέσεις της σεναριακής πλοκή της.

Ήταν πάντα πιο δημοφιλής από την Καρολάιν 

Οι παλιότεροι, στην χώρα μας, ίσως να θυμούνται την σειρά λόγω της Καρολάιν μιας συντηρητικής ηρωίδας την οποία υποδύθηκε η (λεσβία όπως αποκαλύφθηκε αργότερα με δικό της outing)ηθοποιός και σκηνοθέτης Τζοάνα Τζόνσον. Η Καρολάιν  μπορεί ναι ταίριαζε καλύτερα στην ψυχοσύνθεση του τότε συντηρητικού ελληνικού τηλεοπτικού κοινού ωστόσο δεν μακροημέρευσε στο σίριαλ. Ένα χρόνο μετά έφυγε από την σειρά και η αλήθεια είναι ότι στις ΗΠΑ δεν ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής. 

Από τις αρχές η Μπρούκ της Κάθριν Κέλι Λάγνκ προκαλούσε μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο τηλεοπτικό κοινό. Οι σεναριογράφοι αντιλήφθηκαν αυτή την τάση και από  χρυσή εφεδρεία την έβαλαν στο επίκεντρο  του ενδιαφέροντος και την έχρισαν πρωταγωνίστρια. Κάπως έτσι η Μπρούκ, σύμφωνα με το σενάριο, βρέθηκε έντεκα φορές στο ιερό να ανταλλάσσει δαχτυλίδια και όρκους αιώνιας γαμήλιας πίστης, παντρεύτηκε σε διαφορετικούς χρόνους δυο αδερφούς (Ρίτζ και Θόρν) και τον πατέρα  (Έρικ) από την ίδια οικογένεια, έκανε με όλους από ένα παιδί, ούσα άπιστη έφαγε τον άντρα της πρωτοκόρης της όταν αυτή μεγάλωσε διότι, πάντα σύμφωνα με το σενάριο, σε οποία δεκαετία της ζωής και αν βρίσκεται η Μπρουκ είναι μια αληθινή σεξοβόμβα. 

Βλέποντας κανείς την συμπαθή ηθοποιό που την υποδύεται-η ίδια θέλει την αποκαλούνε Κέλι-δεν μπορεί παρά να δείξει κατανόηση στις απαιτήσεις των σεναριογράφων σειράς η Μπρούκ να είναι το αειθαλές σύμβολο του σεξ. Καλογυμνασμένη, μ’ ευθύβολο βλέμμα, με σχεδόν κοριτσίστικη φωνή, εντυπωσιακή με ο, τι και αν φοράει η Κέλι έχει ένα ιδιόμορφο star quality που δύσκολα βρίσκει κάποιος ακόμη και στην εποχή μας των ευσύνοπτών και αναλώσιμων αστέρων των social media. Ούσα μέτριων προοπτικών, χωρίς κανένα ιδιαίτερο, ακαδημαϊκών σπουδών, υπόβαθρο η Κέλι χρειάστηκε μόνον έναν ρόλο για να γίνει μια από τις λίγες διαχρονικές Αμερικάνες soap divas. 

Η τύχη ήταν με το μέρος της μόνον μια φορά. Την ευνόησε μόνον από το γεγονός ότι η σειρά στην οποία έγινε πρωταγωνίστρια κατέκτησε μεγάλη διεθνή επιτυχία και προβλήθηκε, προβάλλεται σε εκατό χώρες. Για να πετύχει και να καταξιωθεί χρειάστηκε να δουλέψει πολύ, να παλέψει μόνη της. Κατά καιρούς βεβαίως εισέπραττε πολλές φαρμακερές κριτικές για την υποκριτική της δεινότητα ενώ οι υπερσυντηρητικοί τηλεθεατές διερρήγνυαν τα ιμάτια τους όταν συνειδητοποιούσαν ότι ηθοποιός είναι τόσο αγαπητή στο κοινό το οποίο για χάρη της συγχωρεί τις ηθικές ατασθαλίες της Μπρούκ. Άρα η κοπέλα έχει άστρο δεν τίθεται σε αμφισβήτηση αυτό.

Τα πρώτα βήματα στην showbiz, η συνεργασία με τον Πάτρικ Σουέιζι και το κλαμπ του ενός εκατομμύριου δολαρίων

Η Κέλι μεγάλωσε σε καλλιτεχνική οικογένεια. Η μητέρα της ήταν ηθοποιός χωρίς ωστόσο να κάνει μεγάλη καριέρα. Ο παππούς της ήταν διευθυντής φωτογραφίας που καταξιώθηκε μέχρι και με βραβείο όσκαρ, ενώ ο πατέρας της ήταν πετυχημένος σκιέρ. Η ευδιάκριτη επιρροή όλων έκαναν την Κέλι ν’ αγαπήσει τόσο τις τέχνες όσο και τις αθλητικές δραστηριότητες. Βεβαίως ποτέ δεν μπήκε σε δίλημμα για τον δρόμο που θα έπρεπε να ακολουθήσει για το μέλλον της. Ήθελε μόνον να γίνει ηθοποιός.

Στα 18 της έκανε το κινηματογραφικό της ντεμπούτο στο πλευρό του Πάτρικ Σουέιζι με το φιλμ “Skate town, USA”, δυο χρόνια μετά περνάει από το πλατό της σαπουνόπερας “Ατίθασα Νιάτα” και ενώ συνεχίζει την καριέρα της με έκτακτες συμμετοχές σε σειρές όπως την διάσημη κωμωδία “Happy days” το 1985 την βρίσκει πρωταγωνίστρια στο video clip  της διαχρονικής, πλέον, μπαλάντας “There’s no way”του παγκοσμίου φήμης γκρουπ Alabama. Ακολουθούν πρωταγωνιστικοί ρόλοι σε clips των Beach Boys μέχρι που στα 1987 κερδίζει τον ρόλο της Μπρούκ στο “Τόλμη και Γοητεία”.   

Έχοντας στεφθεί απόλυτη πρωταγωνίστρια στην σαπουνόπερα που με την έκανε αστέρι πρώτου μεγέθους το 1996 η Κέλι αποφάσισε να γυρίσει ένα τολμηρό ερωτικό θρίλερ, για το τηλεοπτικό δίκτυο Showtime, με τον τίτλο “Subliminal seduction”(μτφ υποσυνείδητη αποπλάνηση). Το φιλμ, στο οποίο συμπρωταγωνιστούσε και ο Ίαν Ζίεριγνκ(ο Στίβ από τα διάσημη Χτυποκάρδια στο Μπέβερλι Χιλς) απαιτούσε καυτές ερωτικές σκηνές και οι δυο πρωταγωνιστές έπρεπε να κάνουν γυμνό. Πολύ γυμνό. Κανείς από τους δυο τηλεαστέρες δεν το φοβήθηκε. Η εποχή άλλωστε το σήκωνε. Το θρυλικό φιλμ “Βασικό ένστικτο” είχε κάνει μόδα τις ταινίες αυτού του είδους και η αλήθεια είναι ότι πολλοί ηθοποιοί πίστευαν ότι θα μπορούσαν να  ανοίξουν νέο κεφάλαιο στην καριέρα τους παίζοντας σε μια τέτοια ταινία. 

Η “Υποσυνείδητη αποπλάνηση” (ναι την έχω δει τ’ ομολογώ)δεν ήταν καλή ταινία. Το σενάριο ήταν αναιμικό, η σκηνοθεσία διεκπεραιωτική και οι ερμηνείες αποδείχθηκαν μονοσήμαντες. Μόνον οι σκηνές σεξ ήταν αξιομνημόνευτες. Αν η ξανθιά ηθοποιός πίστευε τότε ότι μ’ αυτή την τηλεταινία θα άνοιγε τα φτερά της σε κάτι καλύτερο, ποιοτικότερο για την  εξέλιξη της καριέρα της μάλλον έκανε λάθος εκτίμηση. Αλλά τι να κάνουμε; Συμβαίνουν κι’ αυτά.

 Όπως και να ‘χει βέβαια  εκείνη τον είχε δεμένο το γάιδαρο με τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην σαπουνόπερα της. Αυτό της έδινε την δυνατότητα να ταξιδεύει διεθνώς για να κάνει φωτογραφήσεις, να γυρίζει  διαφημιστικά φουσκώνοντας κατά πολύ τον τραπεζικό λογαριασμό της.

Στην Ελλάδα επαγγελματικά ήρθε τρεις φορές. Την πρώτη  για το διαφημιστικό αρώματος, την δεύτερη για να παρουσιάσει τα καλλιστεία Μις Ευρώπη 1991 (τίτλο που είχε κατακτήσει η Μαρίνα Τσιντικίδου) και την τρίτη μόλις το 2019 για να κάνει ένα guest star πέρασμα στην σειρά “8 Λέξεις” του Ανδρέα Γεωργίου.

Τα περισσότερα ταξίδια εκτός των τειχών τα έκανε στην Αυστραλία και την Ιταλία που την λατρεύουν σαν θεότητα. Στην γειτονική μας χώρα το “Τόλμη και Γοητεία” έχει πάει αρκετές φορές για γυρίσματα, η Κέλι εξ ιδίων βρέθηκε πάμπολλες φορές για διακοπές ενώ το 2014 της τα στάξαν χοντρά από την Rai για να χορέψει στο ιταλικό “Dancing with the stars”. H Μπρουκ εξελίχθηκε σε φαινόμενο παγκοσμίου βεληνεκούς όποτε και οι παραγωγοί του “Τόλμη και Γοητεία” την προσέχουν σαν τα μάτια τους. Φήμες δε από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού λένε ότι ανήκει στην μικρή ελίτ των βετεράνων, πλέον, πρωταγωνιστών καθημερινών σειρών που οι αμοιβές τους αγγίζουν το 1 εκατομμύριο δολάρια τον χρόνο. Μην ξεχνάτε ότι οι πρωταγωνιστές στα καθημερινά σίριαλ πληρώνονται με τον μήνα. 

Φυσικά ο μηνιαίος μισθός από τις σεναριακές δράσεις της Μπρούκ αποτελεί ένα μόνο μέρος των εισοδημάτων της Κέλι. Είναι συνάμα μια  εξαιρετικά δραστήρια επιχειρηματίας στον χώρο της μόδας. Έχει δική της φίρμα δερμάτινων ειδών με την επωνυμία Benheart η οποία ξεκίνησε από την Καλιφόρνια και πλέον επεκτείνεται σε άλλες τρεις ηπείρους.

Επίσης έχει κάνει χαμό στις διεθνείς αγορές με τις κολεξιόν από καφτάνια και ελαφριά καλοκαιρινά ρούχα που σχεδιάζει και εμπορεύεται με το διάσημο ονοματάκι της. Και τι το καλύτερο για να τα προωθήσει; Τα φοράει η ίδια της στις διαφημιστικές καμπάνιες επιδεικνύοντας το απίστευτα καλλίγραμμο κορμί της  ακόμη και σήμερα που πάτησε 60. Κατά δήλωση της διατηρεί άψογη της φυσική της κατάσταση κάνοντας στον ελεύθερο της χρόνο χορό, ιππασία, γιόγκα. Ο χρόνος έχει γράψει ωραία επάνω της και αυτή η παραδοχή μαζί με την διαχρονική λάμψη που κουβαλάει την αναγάγει σε διαχρονικό σύμβολο του σεξ. Και ας έχει γίνει και γιαγιά. Αλήθεια που να βγάζει άραγε η “Μπρούκ”  την εγγονή της βόλτα στο Λος Άντζελες;

Οι γάμοι, τα διαζύγια, τα παιδιά και η εγγόνα

Η προσωπική ζωή της Κέλι δεν υπήρξε γαλήνια. Σ’ αυτό το πεδίο ίσως να βρίσκει κοινά στοιχεία με το τηλεοπτικό alter ego της την Μπρούκ. Παντρεύτηκε δις και χώρισε δις. Τα τελευταία χρόνια διατηρεί ερωτική σχέση μ’ έναν γοητευτικό νεότερο της άντρα εν ονόματι Ντόμινικ (την συνόδευσε και στην Ελλάδα για τα γυρίσματα στις “8 Λέξεις”) και μοιάζει ότι ίσως να βρήκε το προσωπικό της λιμάνι. Από τους γάμους της απέκτησε δυο γιους και μια κόρη. Η  23χρονη κόρη της την έκανε γιαγιά όπως προαναφέραμε ρόλο που απολαμβάνει ιδιαιτέρως-προπονημένη είναι άλλωστε από το σίριαλ.

Η προσωπική ζωή της Κέλι παρά τα διαζύγια και τα σκαμπανεβάσματα δεν έγινε ποτέ αντικείμενο ενασχόλησης για την ταμπλόιντ δημοσιογραφία. Κάπως η δημοφιλής ηθοποιός βρήκε τον τρόπο να την προφυλάξει από το εκτυφλωτικό φως της δημοσιότητας. Κάτι που δεν απέφυγε βέβαια όταν ο πρωτότοκος γιος της έλαβε μέρος σε ταινία ενηλίκων για gay κοινό στα είκοσι ένα του χρόνια και αυτό μοιραίως διέρρευσε στον τύπο.  Μιλάμε για δέκα χρόνια πριν. Πολύ πριν την εφαρμογή του onlyfans. Ο νεαρός Jeremy Scott βγήκε από αυτή την περίεργη φάση της ζωής του και πλέον ακολουθεί καριέρα ηθοποιού(που δεν χρειάζεται να επιδείξει τους γενετικούς του αδένες on camera)  στην διάσημη σειρά “The Bay”.

Απ’ όλα τα παραπάνω γίνεται κάτι παραπάνω από σαφές ότι η Κέλι μέχρι σήμερα, τουλάχιστον, που πάτησε τα εξήντα ζει μια ζωή γεμάτη, με κορυφώσεις, επιτεύξεις, οξείες και αμβλείες γωνίες. Μπορεί να μην μοιάζει με την τηλεοπτική  Μπρούκ αλλά και η ίδια της καταφέρνει να είναι  πρωταγωνίστρια στην αληθινή σαπουνόπερα της αληθινής ζωής. Και φυσικά τίποτε δεν τέλειωσε ακόμη. Η Κέλι με την ορμή και την αγάπη που την διακρίνει για την ζωή  έχει πολύ δρόμο μπροστά της. Και εμείς θα την ακολουθούμε και θα την παρακολουθούμε. Γιατί μας αρέσει βρε αδερφέ. Τόσο απλά. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ