Πόσο γρήγορα θα πούμε bye – bye στο Netflix;

Τελικά όπως φαίνεται, όσο εύκολα κάποιος «μπαίνει» σε πλατφόρμες όπως το Netflix, ακόμη ευκολότερα επιλέγει να αποχωρήσει!

Μπορεί πριν από μερικά χρόνια να πηγαίναμε στο video club της γειτονιάς για να διαλέξουμε ταινία, αλλά σήμερα τα κάνουμε όλα online.

Κατεβάζουμε ταινίες από το διαδίκτυο, γινόμαστε συνδρομητές σε ανοιχτές πλατφόρμες και διατηρούμε κοινόχρηστα προφίλ με οικογένεια και φίλους.

Από την αρχή της πανδημίας το Netflix κάθισε στον θρόνο των επιλογών μας όσον αφορά τις προτιμήσεις μας στον άπλετο ελεύθερο χρόνο μας στο σπίτι, σε σημείο να μην έχουμε αφήσει ταινία και σειρά που να μην έχουμε δει.

Η πλατφόρμα είχε την τιμητική της με πολλές υποψηφιότητες για Όσκαρ και ο ιδρυτής της Reed Hastings θα μπορούσε εύκολα να καυχιέται για τις μετοχές της εταιρείας του, τον αυξανόμενο αριθμό νέων συνδρομητών και το branding του, καθώς είχε πείσει κάθε κοινό να αποτελεί πρώτη επιλογή για την προβολή ταινιών.

Δεν ξέρω ακριβώς τι marketing κάνουν μέσα στην εταιρεία, αλλά λογικά κάποιος θα πρέπει να τους πει πως το περιεχόμενο αποτελεί το Α και το Ω κάθε επιτυχημένου brand.

Όταν η ελληνική τηλεόραση στην καθημερινότητα κάνει επιτέλους εξαιρετικά άλματα σε καθημερινές παραγωγές σειρών που μονοπωλούν το ενδιαφέρον, το να διατηρείς στην πλατφόρμα σου ένα στοκ ταινιών 20ετίας δεν είναι και το καλύτερο που μπορείς να κάνεις.

Όταν λόγω της πανδημίας δεν επενδύεις σε νέες παραγωγές, όταν σκοπεύεις να καταργήσεις τα κοινόχρηστα προφίλ, όταν επαναπαύεσαι κυρίως σε πολλά υποσχόμενες σειρές πρωτοεμφανιζόμενων και δε δίνεις κίνητρα επανεγγραφής ή νέων συνδρομών, sorry, αλλά προτιμώ να βλέπω Έξαψη, Μέλισσες, Ήλιο, πιάτα με decoration στο MasterChef ή πως παίρνω γάλα από την αγελάδα στη Φάρμα.

Το σημαντικό για κάθε Brand είναι αφενός να διατηρήσει το πελατολόγιο του και αφετέρου να προσελκύσει νέο. Το Lockdown σε λίγο θα τελειώσει, οι δραστηριότητες μας θα επανέλθουν στα φυσιολογικά για την εποχή επίπεδα, οι κινηματογράφοι θα ανοίξουν θεού Θέλοντος και κάτι τέτοιες πλατφόρμες σαν το Netflix θα πρέπει να κάτσουν καλά να σκεφτούν και να αναλογιστούν πώς θα διατηρήσουν τους συνδρομητές τους και πως δε θα βλέπουν τις μετοχές τους σε τρελή πτώση.

Διάβασα πως το Netflix περίμενε 6,2 εκατομμύρια νέες εγγραφές και τελικά ήρθαν μόνο σχεδόν 4 εκατομμύρια. Οι επενδυτές απογοητεύτηκαν, η μετοχή της εταιρείας έχει πτώση 11%  και τα σχόλια των χρηστών δεν είναι τόσο ενθαρρυντικά καθώς δε μπορούν να βρουν νέες ταινίες για να δουν και από την άλλη δε φαίνεται να προτιμήσουν να ανανεώσουν τη συνδρομή τους στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Πόσο γρήγορα θα πούμε bye bye στο netflix;

Προς τι είδος νέας ψυχαγωγίας οδεύουμε;

Στο Αμέρικα πάντως, επικρατεί μια ψιλοσύγχιση και ένας πανικούλης στην εταιρεία.

Δεν είναι και λίγο να περιμένεις 10 και να σου έρχονται 3.

Καλή δύναμη.

Η σκέψη προς μια ανοικτή πλατφόρμα από κάθε συσκευή επιλογής όλων των ταινιών μέχρι σήμερα με προσωποποιημένο Service, Recommendations και Benefits υπάρχει στα κιτάπια κανενός ή θα περιμένουμε στωικά μόνο την εξέλιξη στο Σεβαστέικο κι όταν τα βρουν ο Δούκας με το Μιλτιάδη δε θα έχουμε καμιά επιλογή στη φαρέτρα ταινιών;

 Food for thought.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ