Μήπως είμαστε όλοι Influencers;
Ο Τάσος Βελιάδης, της Socialab εκθειάζει την γενιά του η οποία συντεταγμένα ετοιμάζεται να κάνει το εμβόλιο και το γιορτάζει!
Ξυπνάς το πρωί και τι είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που κάνεις; Ανοίγεις το κινητό σου και σκρολλάρεις στο Instagram και στο Facebook. Mην αγχώνεσαι δεν είσαι ο μόνος το κάνουν ¾ Έλληνες.
Και τι βλέπεις; Βλέπεις κάτι διαφορετικό στο προφίλ σου, βλέπεις κόσμο μεταξύ 30-39 να έχει κατακλείσει τα stories και τα posts με επιβεβαιωμένα ραντεβού για το εμβόλιο.
Βλέπεις κόσμο να χαμογελάει να δηλώνει χαρούμενος που θα κάνει το εμβόλιο, βλέπεις άτομα να κάνουν Like, Comment, να λένε μπράβο να χαίρονται, να αρχίζουν όλοι να βλέπουν το φως στο τούνελ σε ένα μακρύ τούνελ, που εδώ και ενάμιση χρόνο είμαστε όλοι μέσα.
Και συνεχίζεις τη μέρα σου, και βλέπεις κι άλλα κι άλλα, όλο και περισσότερα screenshots, και αναρωτιέσαι… Μα τι γίνεται σήμερα. Τι γίνεται αυτές τις μέρες; Τι έχει αλλάξει;
Έχει αλλάξει το κοινό που εμβολιάζεται. Έχουν ανοίξει οι εμβολιασμοί για άτομα της ηλικίας μου. Αα ναι, 36 είμαι. Για άτομα που έχουν μεγαλώσει με το internet από μικρή ηλικία Άτομα που είχαν κινητό στο χέρι από τις πρώτες τάξεις του γυμνασίου. Άτομα που έχουν τη δύναμη αξιοποιώντας τα Social Media, να περάσουν το δικό τους μήνυμα. Το δικό τους μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας.
Και αυτό κάνουν όλη μέρα. Όλη μέρα από το πρωί δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο. Δημιουργούν User Generated Content. Περιεχόμενο που είναι ικανό να χτίσει την εμπιστοσύνη γύρω από ένα εστιατόριο, ένα προϊόν, ένα ξενοδοχείο, ένα εμβόλιο.
Ποια είναι η καλύτερη διαφήμιση; Η διαφήμιση που δημιουργούμε εμείς οι ίδιοι. Η διαφήμιση που ο ίδιος ο κόσμος δημιουργεί buzz γύρω από αυτή. Και ακριβώς αυτό γίνεται από χθες όλη μέρα και όλη νύχτα. Εμείς οι ίδιοι δημιουργούμε τη μεγαλύτερη καμπάνια γύρω από το εμβόλιο.
Εμείς οι ίδιοι δημιουργούμε content που μπορεί να μην έχουμε δημιουργήσει ποτέ ξανά. Content που είναι ικανό να κάνει influence τους γύρω μας, Content που είναι ικανό να δημιουργήσει συζητήσεις, να γίνει Viral, Trend και να μοιραστεί και από άλλα άτομα.
Αυτή είναι η δύναμη των Social Media, αυτή είναι η δύναμη που έχει ο καθένας στο χέρι του, αυτή είναι η καλύτερη διαφήμιση για να χτίσεις την εμπιστοσύνη και να δημιουργήσεις θετικό buzz γύρω από τα εμβόλια.
Αυτή είναι η διαφορά που μπορεί να κάνει ο ίδιος ο κόσμος, ο κόσμος που κάνει το εμβόλιο. Υπάρχει πάντα η διαδικασία της μίμησης. Αφού το κάνει ο διπλανός μου θα το κάνω κι εγώ. Υπάρχει επίσης το συναίσθημα που βγάζει όλη η αυτή η ενέργεια. Η χαρά που νιώθεις όταν λαμβάνεις το SMS για το εμβόλιο. Η χαρά είναι αυτή που μας κάνει τα τελευταία χρόνια να μοιραζόμαστε πράγματα στα social. Χαρά όταν είμαστε έξω, όταν περνάμε καλά, όταν αγοράζουμε κάτι νέο, όταν δημιουργούμε κάτι δικό μας. Αυτή η χαρά του εμβολίου λοιπόν είναι ίσως μια από τις μεγαλύτερες χαρές που μπορεί να βιώσει κάποιος το 2021. Είναι η στιγμή που βλέπει το φως στο τούνελ. Η στιγμή που νιώθει ότι έρχεται το τέλος της πανδημίας. Και για αυτό όλοι μπαίνουμε στη διαδικασία να μοιραστούμε αυτή τη χαρά δημόσια και να δημιουργήσουμε περιεχόμενο.
Και ναι είμαστε όλοι Influencers και όντως έχουμε δύναμη, έχουμε μια δύναμη που μπορεί να δημιουργήσει μια νέα καμπάνια γύρω από το εμβόλιο, μια καμπάνια και ένα θετικό κλίμα που είχε χαθεί λίγο τον προηγούμενο μήνα.
Πρέπει λοιπόν να δίνουμε στον κόσμο περισσότερες τέτοιες στιγμές χαράς, στιγμές που θέλει να μοιραστεί Online.
Πάμε λοιπόν με περισσότερα Screenshots, με περισσότερες Selfies από τους εμβολιασμούς. Περισσότερα χαμόγελα.