Lidl Ελλάς: Μια καμπάνια που έπρεπε να γίνει!

Προβάλλοντας τους ανθρώπους της, η Lidl Ελλάς δείχνει την προσήλωσή της σε όσα έχουν πραγματικά ουσία και καλεί κάθε υποψήφιο εργαζόμενο να ενταχθεί στην ομάδα της.

Μετά από μια δεκαετία οικονομικής κρίσης που επηρέασε τη χώρα μας σε όλα τα επίπεδα, η πανδημία λειτούργησε σαν την αφύπνιση που δεν ξέραμε ότι χρειαζόμασταν: ήρθε να μας θυμίσει ότι στη ζωή λίγα είναι τα πράγματα που έχουν σημασία και αυτά δεν είναι υλικά αγαθά. Έβαλε και πάλι στο επίκεντρο τον άνθρωπο και μας απομάκρυνε από σκέψεις και ανησυχίες που άλλοτε έμοιαζαν σημαντικές, από «τίτλους» και «ταμπέλες» που μας απασχολούσαν.

Στο πεδίο του επιχειρείν, η μεταστροφή αρχίζει να γίνεται σταδιακά όλο και πιο αισθητή, ωστόσο μέχρι τώρα στη διαφήμιση δεν είχε δοθεί ιδιαίτερη βάση στην αλλαγή του αξιακού αυτού συστήματος. Μπορεί να γίνει αντιληπτό λοιπόν γιατί όταν είδαμε τη νέα καμπάνια της Lidl είπαμε ότι ήταν μια καμπάνια που έπρεπε να γίνει.

Μετά από πολύ καιρό, είδαμε μια καμπάνια με πραγματικούς ανθρώπους, πραγματικούς εργαζομένους, που μπορεί να συναντάμε καθημερινά και να μη γνωρίζουμε. Μας έκανε να δούμε πίσω από τίτλους και να καταλάβουμε ποιοι βρίσκονται πίσω από την καθημερινή μας εξυπηρέτηση. Αυτός άλλωστε ήταν και ο στόχος της εταιρείας – παρουσιάζοντάς μας τους ανθρώπους της, από το τμήμα μάρκετινγκ έως τις πωλήσεις και τα logistics centers, η Lidl Ελλάς προσπάθησε να αναδείξει όλους τους αφανείς ήρωες που υπάρχουν πίσω από κάθε προϊόν και να απευθύνει ένα ανοιχτό κάλεσμα σε δυνητικούς υποψήφιους, δείχνοντάς τους ότι μπορεί να τους προσφέρει ένα υποστηρικτικό περιβάλλον στο οποίο μπορούν να εξελιχθούν.

Παράλληλα, η εταιρεία ήθελε – και κατάφερε – να στρέψει τον προβολέα στους υπαλλήλους της και να τους κάνει να νιώσουν υπερήφανοι για αυτήν την προσπάθεια, κι αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό.

Δείτε τα “πρόσωπα” της Lidl

Με αυτόν τον τρόπο, η Lidl Ελλάς δείχνει ότι φθηνό σούπερ μάρκετ δεν σημαίνει απαραίτητα κακό εργασιακό περιβάλλον, χαμηλοί μισθοί ή κακό εργασιακό περιβάλλον. Αντιθέτως, αποδεικνύει ότι οι άνθρωποι είναι το απαραίτητο συστατικό για την επιτυχία.

 

Η εταιρεία τονίζει ότι επενδύει στρατηγικά στους ανθρώπους της και έχει πολλά success stories που το αποδεικνύουν και πέρα από το ότι δίνει ένα παράδειγμα προς όλες τις επιχειρήσεις, δείχνει τι σημαίνει να εργάζεσαι για έναν εργοδότη που δίνει αξία στην ουσία. Έτσι, κάνει μια καμπάνια με πραγματικό αντίκτυπο και περνά με επιτυχία το μήνυμα που (θα έπρεπε να) χαρακτηρίζει τη σημερινή εποχή. 

Σημειώνεται ότι η εταιρεία απασχολεί σήμερα πάνω από 6.500 υπαλλήλους σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και, αυτή τη στιγμή έχει περισσότερες από 65 ανοικτές θέσεις εργασίας στα καταστήματα, στα logistics centers και στα κεντρικά και Περιφερειακά γραφεία.  Δείτε τις εδώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ