Η TravelPerk έγινε η τελευταία ισπανική unicorn με αποτίμηση 1 δισ.

Η παγκόσμια πλατφόρμα διαχείρισης ταξιδιών της Βαρκελώνης, TravelPerk, εξασφάλισε επιπλέον 101 εκατ. ευρώ φτάνοντας σε αποτίμηση το 1,1 δισ. ευρώ, αποτελώντας τον τελευταίο ισπανικό μονόκερο

Την νέα χρηματοδότηση υποστήριξε ο νέος επενδυτής General Catalyst και ο υφιστάμενος επενδυτής Kinnevik. Η Gillian Tans, πρώην πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Booking.com, η οποία επένδυσε προσωπικά σε αυτόν τον γύρο, συμμετέχει επίσης στο διοικητικό συμβούλιο μαζί με τον Joel Cutler, πρώιμο επενδυτή των Stripe, Airbnb και Kayak.

Η TravelPerk ιδρύθηκε το 2015 και είναι μια πρωτοποριακή πλατφόρμα επαγγελματικών ταξιδιών νέας γενιάς all-in-one, η οποία προσφέρει στους ταξιδιώτες την ελευθερία που επιθυμούν, ενώ παρέχει στις εταιρείες την εποπτεία και τον έλεγχο που χρειάζονται. Η Startup κυκλοφόρησε επίσης πρόσφατα το TravelPerk Events τον Νοέμβριο του 2021, ένα επαναστατικό εργαλείο που βοηθά τις κατανεμημένες ομάδες να συναντηθούν πρόσωπο με πρόσωπο.

Αυτή η νέα χρηματοδότηση σηματοδοτεί μια δυναμική αρχή για το 2022 και το ισπανικό σύστημα νεοφυών επιχειρήσεων, καθώς και για τον ταξιδιωτικό κλάδο στο σύνολό του, ο οποίος βρίσκεται σε μάλλον δύσκολη θέση τα τελευταία δύο χρόνια λόγω κορωνοϊού. Ο ιδρυτής της, Avi Meir, δήλωσε όμως αισιόδοξος για το μέλλον της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, παρά την πανδημία.

Το TravelPerk αναπτύσσεται από τη στιγμή που ξεκίνησε, αυξάνοντας 4 φορές τα ετήσια έσοδα του από το 2019, καθώς και διπλασιάζοντας το ποσοστό απόκτησης πελατών στο ίδιο χρονικό διάστημα.

Η εταιρεία με έδρα τη Βαρκελώνη επαναπροσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και οι ταξιδιώτες ταξιδεύουν, εισάγοντας λύσεις για να κάνουν τα ταξίδια τους πιο ασφαλή, πιο ευέλικτα και πιο βιώσιμα σε αυτή την εποχή – όλα γύρω από τη βασική αποστολή σύνδεσης των ανθρώπων στην πραγματική ζωή.

Η TravelPerk ακολούθησε επίσης μια αυστηρή στρατηγική μηδενικών αποχωρήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, επιτρέποντάς της να συνεχίσει να επενδύει και να βελτιώνει τα προϊόντα και την τεχνολογία της σε μια περίοδο εκτεταμένης ανησυχίας για τον κλάδο, ενώ θα συνεχίσει να αναπτύσσει την προσφορά νέων προϊόντων που θα προχωρήσει το 2022.

Πηγή: www.startupper.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ