emea business monitor

Η BMW στον αστερισμό της εικονικής πραγματικότητας

Η χρήση της Unreal Engine από την BMW είναι ανεκτίμητη, κυρίως στους στρατηγικούς τομείς καινοτομίας.

Οι πιθανές χρήσεις της τεχνολογίας των βιντεοπαιχνιδιών και των εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας είναι πολλαπλές στον τομέα του αυτοκινήτου. Το BMW Group, μαζί με την Epic Games, το αποδεικνύουν μέσω του BMW iX, του πρώτου αυτοκινήτου που εξελίχθηκε με τη χρήση της μηχανής βιντεοπαιχνιδιών Unreal Engine. 

Η χρήση της Unreal Engine από την BMW είναι ανεκτίμητη, κυρίως στους στρατηγικούς τομείς καινοτομίας.  Για παράδειγμα, μπορείς πολύ γρήγορα να δημιουργείς τρισδιάστατες αποτυπώσεις που λαμβάνουν υπόψη με ποιο τρόπο το φως και οι φωτεινές αντανακλάσεις επηρεάζουν τα διάφορα υλικά και πολλούς ακόμα παράγοντες. Αλλά το σημαντικότερο είναι ότι η λειτουργικότητα και η εμπειρία χρήστη δοκιμάζονται και αξιολογούνται σε ιδιαίτερα ρεαλιστικές συνθήκες και σε πραγματικό χρόνο από τα πρώτα στάδια εξέλιξης. Τα πλεονεκτήματα αυτά βοήθησαν αυτή την τεχνολογία, να εξελιχθεί από νωρίς, σε παγκόσμια πλατφόρμα. 

 Εκτός από high-tech συστήματα κίνησης που αντιδρούν άμεσα στις εντολές του οδηγού, μία οπτικοποίηση του εικονικού κόσμου που ανταποκρίνεται όσο το δυνατόν περισσότερο στη πραγματικότητα, είναι απαραίτητη για μία ρεαλιστική εμπειρία οδήγησης. Και για την περίπτωση αυτή, το BMW Group βασίζεται στην Unreal Engine της Epic Games.

 Αυτή η τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας (VR) είχε ήδη χρησιμοποιηθεί το 2018 στη διαμόρφωση ατομικών σταθμών εργασίας για την παραγωγή της νέας BMW Σειράς 3. Αυτό σήμαινε ότι για πρώτη φορά, υπήρχε δυνατότητα να προσομοιωθεί ένα ολοκληρωμένο εργοστάσιο παραγωγής σε συνθήκες εικονικής πραγματικότητας, να δοκιμαστούν νέες εργασίες και διαδικασίες παραγωγής σε ρεαλιστικό 3D περιβάλλον και στη συνέχεια να προσαρμοστούν στις πραγματικές απαιτήσεις.

 Πώς οι πελάτες επωφελούνται από τις νέες τεχνολογίες

Όμως και οι αγοραστές αυτοκινήτων ωφελούνται από τη χρήση της gaming τεχνολογίας και της εικονικής πραγματικότητας. Το σύστημα Emotion Virtual Experience (EVE) που δημιούργησε η BMW και τώρα διατίθεται μέσω 6.400 σημείων σε περισσότερους από 2.400 εμπόρους και υποκαταστήματα BMW σε όλο τον κόσμο, επιτρέπει στους πελάτες να γνωρίσουν τα αυτοκίνητα της εταιρείας από πρώτο χέρι μέσω εικονικής πραγματικότητας. Το σύστημα EVE προσφέρει στους πελάτες μία φωτορεαλιστική τρισδιάστατη απεικόνιση οποιασδήποτε έκδοσης μοντέλου BMW ή MINI που διατίθεται στις παγκόσμιες αγορές, την οποία στη συνέχεια μπορούν να βλέπουν σε οθόνη ή με γυαλιά VR μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια.

Μπορούν να περιστρέφουν το όχημα και να επιλέγουν χρώματα και πρόσθετο εξοπλισμό σε πραγματικό χρόνο – ακόμα και να ανοίγουν τις πόρτες  ή το καπό, να κοιτάζουν κάτω από το καπό και να ανοίγουν την οροφή ενός cabrio. Μπορούν επίσης να κάθονται μέσα στο εικονικό αυτοκίνητο και να πραγματοποιούν test drive. Ακόμα και οι συνθήκες φωτισμού και το φόντο μπορούν να προσομοιώνονται ώστε οι πελάτες να παρατηρούν το μελλοντικό τους όχημα στην πόλη, στα βουνά ή σε μία αγωνιστική πίστα. Το EVE, που βασίζεται στην Unreal Engine της Epic Games, μπορεί να χρησιμοποιείται για την απεικόνιση συνολικά άνω των 50 εκδόσεων οχημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του επιπέδου εξοπλισμού.

Η BMW # NEXTGen συναντά το Χόλυγουντ

Φέτος το φθινόπωρο, η Unreal Engine της Epic Games χρησιμοποιήθηκε επίσης για την παρουσίαση των νέων BMW iX και MINI Vision Urbanout στην ψηφιακή πλατφόρμα BMW #NEXTGen σε εντυπωσιακά περιβάλλοντα – που δημιουργήθηκαν με τεχνολογίες οι οποίες αρχικά είχαν αναπτυχθεί για την παραγωγή μιας τηλεοπτικής σειράς επιστημονικής φαντασίας και από τότε έχουν τύχει εφαρμογής σε αρκετές Χολιγουντιανές παραγωγές. Το ‘The Cave’ είναι ένα εικονικό στούντιο παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών που επιτρέπει την ένθεση ατόμων και αντικειμένων σε διάφορα εικονικά περιβάλλοντα.

Καθώς αυτά προβάλλονται φωτορεαλιστικά και σε πραγματικό χρόνο σε τεράστιες οθόνες, όχι μόνο δημιουργούν μία ασύγκριτη τρισδιάστατη εντύπωση στον θεατή, αλλά και το ίδιο το αντικείμενο φωτίζεται κατάλληλα με τη χρήση των προβολέων LED. Ηθοποιοί και αντικείμενα ενσωματώνονται στο περιβάλλον χωρίς περαιτέρω μεταπαραγωγή (post production). Το εντυπωσιακό σε όλο αυτό είναι ότι, χάρη στην κάμερα και τον έλεγχο κίνησης αντικειμένων, το φόντο πάντα μετακινείται με τον θεατή. Δηλαδή, το φόντο δεν παραμένει στατικό και η ‘προοπτική’ πάντα εμφανίζεται φυσική και πραγματική, κάτι που καθιστά πιο ρεαλιστική την εμπειρία για τον θεατή.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.