Στην Ελλάδα με τιμή-έκπληξη το ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV
Το Skoda Enyaq iV διατίθεται σε πέντε εκδόσεις με διαφορετική απόδοση και χωρητικότητα μπαταρίας για την καθεμιά
Το Skoda Enyaq iV, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της τσέχικης φίρμας, το οποίο βασίζεται στη νέα πλατφόρμα ΜΕΒ, παρουσιάστηκε επίσημα στις αρχές Σεπτεμβρίου. Και σήμερα η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε τον τιμοκατάλογο όλων των εκδόσεών του, βάσει του οποίου ήδη δέχεται παραγγελίες, με το κόστος του να ξεκινά, απρόσμενα, κάτω από τις 30.000 ευρώ – συνυπολογίζοντας και την κρατική επιδότηση μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά».
Το Skoda Enyaq iV διατίθεται σε πέντε εκδόσεις με διαφορετική απόδοση και χωρητικότητα μπαταρίας για την καθεμιά. Έτσι, στη βάση της γκάμας βρίσκεται η έκδοση «50», με απόδοση 148 PS (109 kW), κίνηση πίσω και μπαταρία 55 kWh, που του χαρίζουν αυτονομία 340 km (WLTP) και τελική ταχύτητα 160 km/h. Το Virtual Cockpit και το infotainment με οθόνη 10" είναι στάνταρ, όπως επίσης και οι επτά αερόσακοι, τα φώτα LED εμπρός-πίσω, ο διζωνικός κλιματισμός, οι ζάντες 18" κ.ά.
Η αρχική ενδεικτική τιμή των 35.200 ευρώ, με την κρατική επιδότηση πέφτει στις 29.523 ευρώ για ιδιώτες αγοραστές και στις 30.942 ευρώ για εταιρίες. Οι εκδόσεις «60» και «80» του Enyaq iV είναι επίσης πισωκίνητες, με 180 και 204 PS, και μπαταρίες 62 και 82 kWh που αυξάνουν την αυτονομία τους στα 390 και 510 km, αντίστοιχα. Εκτός από καλύτερες επιδόσεις και αυτονομία προσφέρουν και πλουσιότερο εξοπλισμό, διαθέτοντας επιπλέον infotainment 13" με σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας, ασύρματη φόρτιση, προγράμματα οδήγησης, ράγες οροφής, ατμοσφαιρικό φωτισμό κ.ά.
Το κόστος της έκδοσης «60» πέφτει από τις 39.200 ευρώ της ενδεικτικής τιμής στις €34.458 με την επιδότηση, ενώ εκείνο της «80» από τις 45.800 στις 40.260 ευρώ. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκονται οι τετρακίνητες εκδόσεις του Skoda Enyaq iV. Η «80x» προσθέτει ένα μοτέρ 45 kW μεταξύ των εμπρός τροχών, πετυχαίνοντας συνδυαστική απόδοση 265 PS. Ενώ στην έκδοση vRS το μπροστινό μοτέρ είναι 75 kW, οπότε αυξάνει τη συνολική ισχύ στους 306 PS και επιτρέπει στο SUV των 4,65 m –μήκος παραπλήσιο με του Kodiaq– να φτάσει τα 100 km/h από στάση σε 6,2".
Και στις δύο τετρακίνητες εκδόσεις η μπαταρία έχει χωρητικότητα 82 kWh και η αυτονομία φτάνει τα 460 km (WLTP).