emea business monitor

Αυτό είναι το νέο Audi Α3 Sedan

Λίγες μέρες μετά την πλήρη αποκάλυψη του νέου ASportback, η Audi αποκαλύπτει και το ASedan. Στη δεύτερη πλέον γενιά του, το compact σεντάν μοντέλο έχει εισέλθει στην εποχή της ψηφιοποίησης και είναι πλήρως συνδεδεμένο – από την ψυχαγωγία και την ενημέρωση έως τα συστήματα υποβοήθησης. Το νέο Audi ASedan αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του στους ευρωπαϊκούς  δρόμους το καλοκαίρι του 2020.
 
Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το νέο Α3 Sedan είναι 4 εκ. μεγαλύτερο, στα 4,50 μ. – 15 ολόκληρα εκ. μεγαλύτερο από το ASportback – ενώ το μεταξόνιο παραμένει αμετάβλητο, στα 2,64 μέτρα. Το πλάτος του έχει αυξηθεί κατά 2 εκ. στα 1,82 μ. και τώρα είναι ένα εκ. ψηλότερο, στα 1,43 μέτρα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τόσο την αύξηση του χώρου για το κεφάλι – σχεδόν 2 εκ. στο μπροστινό μέρος, χάρη στην χαμηλότερη θέση του καθίσματος οδηγού όσο και λίγο περισσότερο  χώρο για τους αγκώνες. Στα 425 λίτρα, η χωρητικότητα για τις αποσκευές είναι ακριβώς η ίδια με αυτή του προηγούμενου μοντέλου.

Τα κινητήρια συστήματα
 
Το νέο Audi ASedan στο λανσάρισμα θα διατίθεται με μια επιλογή δύο κινητήρων TFSI και ενός κινητήρα TDI. Ένα κοινό στοιχείο είναι η υψηλή απόδοση. Ο 35 TFSI, ένας βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 1,5 λίτρων, παράγει 150 PS (110 kW) και διατίθεται σε δύο συνδυασμούς – με ένα νέο εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή με το αυτόματο S tronic επτά σχέσεων.
 
Εκτός από την τεχνολογία cylinder on demand, το κινητήριο σύστημα σε συνδυασμό με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic χρησιμοποιεί ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt. Ανακτά ενέργεια κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, υποστηρίζει τον κινητήρα με ροπή έως και 50 Nm κατά την εκκίνηση από στάση και την επιτάχυνση από χαμηλές στροφές και επιτρέπει στο ASedan να ρολάρει με τον κινητήρα σβηστό, σε πολλές περιπτώσεις. Στην καθημερινή οδήγηση, μειώνει την κατανάλωση έως και 0,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
 
O πετρελαιοκινητήρας 2.0 TDI με 150 PS (110 kW) συνδυάζεται επίσης με ένα επτά σχέσεων S tronic, όπου οι αλλαγές ταχυτήτων πραγματοποιούνται μέσω ενός νέου μοχλού compact διαστάσεων, χρησιμοποιώντας τεχνολογία shiftbywire.
Άνετη και δυναμική: Η ανάρτηση
 
Η ανάρτηση του νέου ASedan έχει ρυθμιστεί να είναι σπορ και αρμονική – σε κάποιο βαθμό ακριβέστερη από την αντίστοιχη στο προηγούμενο μοντέλο. Σε μεγάλο ποσοστό, αυτή η συμπεριφορά οφείλεται στο μεταβλητό έλεγχο δυναμικής οδήγησης, που εξασφαλίζει ότι η αλληλεπίδραση μεταξύ των επιμέρους τμημάτων του κινητήριου συστήματος και της ανάρτησης είναι ακριβής και γρήγορη.
 
Ως εναλλακτική λύση για στάνταρ ανάρτηση, διατίθενται σπορ ανάρτηση και ανάρτηση με ελεγχόμενους αποσβεστήρες, όπως και στο νέο ASportback. Η τελευταία προσφέρει μια ευρεία διαφορά μεταξύ εξαιρετικά άνετης ποιότητας κύλισης και ευέλικτου χειρισμού. Το σύστημα επιλογής δυναμικής συμπεριφοράς Audi drive select, επιτρέπει επίσης στον οδηγό να χρησιμοποιεί διαφορετικά επίπεδα ρύθμισης ανάρτησης στο ASedan – σε ένα μεγάλο εύρος ρυθμίσεων από την απόλυτα δυναμική συμπεριφορά έως την ιδιαίτερα άνετη ή οικονομική οδήγηση. Οι ρυθμίσεις αυτές επιφέρουν επίσης αλλαγές στα χαρακτηριστικά της απόκρισης του γκαζιού και του προοδευτικού συστήματος διεύθυνσης, για παράδειγμα, με το τελευταίο να έχει μεταβλητό λόγο ανάλογα με τη γωνία στρέψης του τιμονιού.
Οι παραγγελίες του νέου ASedan ξεκινούν στη Γερμανία άμεσα, με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές να ακολουθούν. Ακριβής πρόβλεψη για το λανσάρισμα του νέου Audi ASedan στην Ελλάδα δεν είναι δυνατή αυτή τη στιγμή, υπολογίζεται να ακολουθήσει με διαφορά ενός-δύο μηνών το αντίστοιχο λανσάρισμα του νέου ASportback, το οποίο αναμένεται αρχές φθινοπώρου, με τις τιμές να ανακοινώνονται λίγο πριν.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.