32 νέα μοντέλα μέχρι το 2022 θα παρουσιάσει η Mercedes Benz

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Autocar, η MercedesBenz ετοιμάζεται να παρουσιάσει 32 νέα μοντέλα μέχρι τα τέλη του 2022. Τα 20 από αυτά αναμένονται μέχρι τα τέλη του 2020 και θα είναι επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις υφιστάμενων μοντέλων της γκάμας της αλλά και νέα υβριδικά μοντέλα.

Ας δούμε λοιπόν τις σημαντικότερες από τις πρεμιέρες που αναμένουμε μέσα στα επόμενα 2 χρόνια:

  • Νέα SClass: Η νέα γενιά της ναυαρχίδας σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί και θα αποτελεί την πιο τεχνολογικά προηγμένη MercedesBenz μέχρι στιγμής. Εκτός από τις συμβατικές εκδόσεις με τον εξακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 2,9 λίτρων, τον εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα 3,0 λίτρων και τον mildhybrid V8 4,0 λίτρων της AMG, η SClass θα διατίθεται και σε plugin hybrid εκδόσεις. Από τη γκάμα πιθανότατα θα καταργηθούν οι SClass Coupé και Cabriolet καθώς οι πωλήσεις τους δεν δικαιολογούν την επένδυση για νέα γενιά, αφήνοντας ως μόνη επιλογή την παραδοσιακή λιμουζίνα τριών όγκων.
  • Ανανεωμένη γκάμα Ε-CLASS: Εκτενέστατη ανανέωση του μοντέλου τέσσερα χρόνια ύστερα από το ντεμπούτο της στην αγορά. Εκτός από τις αισθητικές επεμβάσεις θα έχει πληρέστερο τεχνολογικό εξοπλισμό, νέα γενιά συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας και νέους κινητήρες. Σε αυτούς θα περιλαμβάνεται ο 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας M 254 με χωρητικότητα 2,0 λίτρων θα αποδίδει 168 ίππους και ο 6κύλινδρος M 256 θα αποδίδει 362 ίππους, ενώ και τα δύο μοτέρ θα έχουν την αρωγή 20 επιπλέον ίππων από το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V (EQ Boost/ISG). Οι ανανεωμένες EClass Sedan και EClass Wagon θα κυκλοφορήσουν το καλοκαίρι του 2020 στην Ευρώπη, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν η έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο για την αγορά της Κίνας και οι ανανεωμένες EClass Coupé και EClass Cabriolet
  • Νέα CClass: Η νέα γενιά της CClass θα έρθει το 2021 με εντελώς νέα εμφάνιση, τεχνολογική αναβάθμιση και ήπια υβριδικούς κινητήρες προδιαγραφών Euro 7.
  • Νέα SL: Ένα 2+2 sportscar με υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή που θα παρουσιαστεί το 2021.
  • EQA: Η ηλεκτρική έκδοση της GLA (premium CSUV) θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 με διαφορετικό σχεδιασμό στα πρότυπα των EQ, ενώ θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Hambach στη Γαλλία. Φήμες κάνουν λόγο για τρεις συνδυασμούς ισχύος ηλεκτροκινητήρα και χωρητικότητας των μπαταριών.
  • EQB: Ηλεκτρική έκδοση της επταθέσιας GLB που θα μοιράζεται τα μηχανικά μέρη με την EQA.
  • EQE: Ηλεκτρική έκδοση της GLE.
  • EQG: Ηλεκτρική έκδοση της GClass.
  • EQS: Ηλεκτρική ναυαρχίδα της γκάμας που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MEA και θα παρουσιαστεί το 2021. Θα έχει μήκος 5,29 m, σχεδιασμό εμπνευσμένο από το πρωτότυπο ΕΟS Vision, δύο ηλεκτροκινητήρες, τετρακίνηση και μπαταρία 100 kWh που θα προσφέρει αυτονομία κοντά στα 650 km.
  • Εκδόσεις EQ Power – Plugin Hybrid εκδόσεις των CLAGLA και EClass που θα παρουσιαστούν στην έκθεση Γενεύης. Οι CLA και GLA 250e θα φορούν το ίδιο υβριδικό σύστημα κίνησης με τις A250e και B250e. Αυτό αποτελείται από υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα 1,3 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα με συνδυαστική ισχύ 218 PS, ενώ η μπαταρία 15,6 kWh θα προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 75 km.
  • Ανανεωμένη AMG GT 4-Door Coupé: Με επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα 800 PS.
  • AMG GT Black Series: Ειδική έκδοση με περισσότερη ισχύ, πιο επιθετικό στήσιμο και αγριεμένη εμφάνιση.
  • AMG Project One: Το απόλυτο υπεραυτοκίνητο της AMG με τεχνολογία απευθείας από την Formula 1, θα κυκλοφορήσει το 2021.
  • Smart: Νέα ηλεκτρικά μοντέλα το 2022 (ακόμα και ένα compact SUV). Θα εξελιχθούν σε συνεργασία με την Geely η οποία κατέχει το 50% της εταιρείας, με το υπόλοιπο 50% να ανήκει στη Daimler.

Παρά τις περικοπές εξόδων κατά 1 δισεκατομμύριο ευρώ μέσα στα επόμενα 2 χρόνια, ο CEO της MercedesBenz, Ola Källenius, έχει εγκρίνει το σχέδιο για κυκλοφορία όλων αυτών των νέων μοντέλων που έχουν στόχο να μειώσουν δραματικά το μέσο όρο εκπομπών CO2 ώστε να είναι σύμφωνος με τους αυστηρούς κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης (όριο στα 95 g/km από τα τέλη του 2020). Παράλληλα, η Mercedes έχει ανακοινώσει το μακροπρόθεσμο σχέδιο Ambition 2039″ το οποίο θέλει ουδέτερη γκάμα από πλευράς CO2  μέσα στα επόμενα 20 χρόνια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ