emea business monitor

Τι συνέβη στο BMW i3 μετά από 200.000 χιλιόμετρα

Μία ανάλυση της Γερμανικής Λέσχης Αυτοκινήτου ADAC έχει ήδη δείξει ότι εκτός από περιβαλλοντικά υπάρχουν και οικονομικά οφέλη που συγκλίνουν υπέρ της χρήσης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
 
Συγκριτικά με το συνολικό κόστος, το BMW i3 ήταν περίπου 20% καλύτερο από απόψεως διατάσεων και επιδόσεων από ένα εφάμιλλο μοντέλο της BMW με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Πέρα από το χαμηλότερο κόστος ενέργειας και την υψηλή αξία μεταπώλησης, οι μειωμένες δαπάνες για συντήρηση και φθορές συμβάλλουν επίσης στην καλή σχέση κόστους – απόδοσης. Για τον οδηγό ενός BMW i3, οι αλλαγές λαδιών ή τα ελαττωματικά συστήματα εξάτμισης είναι κατάλοιπα του παρελθόντος. Κατά την επιβράδυνση, χάρη στο φρένο αναγεννητικής πέδησης μέσω ηλεκτροκινητήρα, το ηλεκτρικό όχημα μπορεί να επιβραδύνει χωρίς χρήση των φρένων. Ως αποτέλεσμα, μετά από περισσότερα από 277.000 km, ο Helmut Neumann δεν έχει χρειαστεί να αντικαταστήσει τα τακάκια φρένων και τους δίσκους στο BMW i3 του ούτε μία φορά.
Σύμφωνα με τα σχόλια πελατών που χρησιμοποιούν το BMW i3 από τα πρώτα χρόνια παραγωγής του, ακόμα και με την αρχική μπαταρία, η αυτονομία του οχήματος μειώνεται ελάχιστα μετά από υψηλή χιλιομετρική κάλυψη. Αυτό τεκμηριώνει τις προσδοκίες του BMW Group ως προς την ποιότητα της μπαταρίας υψηλής τάσης. Ούτε μία μπαταρία υψηλής τάσης του BMW i3 δεν χρειάστηκε να αντικατασταθεί λόγω πρόωρης γήρανσης μέχρι σήμερα. Καθώς οι δυνατότητες της μπαταρίας κάθε άλλο παρά μειώνονται πριν το προηγούμενο όριο των 100.000 km, το BMW Group επεκτείνει τώρα ακόμα περισσότερο την Ευρωπαϊκή του εγγύηση για τη μπαταρία των νέων BMW i3. Η μέγιστη χιλιομετρική κάλυψη για μία περίοδο εγγύησης 8 ετών έχει επεκταθεί σε 160.000 km.


Με την εγκατάσταση μιας μπαταρίας τελευταίας γενιάς στο 
BMW i3 (120 Ah), με αυξημένη ακαθάριστη ενεργειακή πυκνότητα τώρα στα 42,2 kWh, έγινε εφικτή η αύξηση της αυτονομίας του οχήματος από 285 μέχρι 310 χλμ. στο κύκλο δοκιμών WLTP και μέχρι 260 km σε καθημερινή χρήση. Αυτό ισοδυναμεί με αύξηση περίπου 50% έναντι του BMW i3 με μπαταρία υψηλής τάσης πρώτης γενιάς.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.