To emea οδηγεί στην Ελλάδα το νέο Nissan JUKE

To νέο Nissan JUKE 1.0 κ.εκ – 117hp στους Ελληνικούς δρόμους από 17.900 ευρώ

Το ολοκαίνουργιο Nissan JUKE κυκλοφορεί ήδη  στους Ελληνικούς δρόμους, καθώς πρόσφατα διεξήχθη η επίσημη παρουσίαση στον Ειδικό Τύπο, με τις πρώτες δοκιμές του  coupé crossover, να πραγματοποιούνται στους δρόμους της Αττικής και της Βοιωτίας.

Η εμπορική διάθεση του  πρωτοποριακού JUKE ξεκίνησε αρχικά πριν από μια δεκαετία και έφτασε σε πωλήσεις το 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα παγκοσμίως,  καταλαμβάνοντας  μια ξεχωριστή  θέση στην κατηγορία  των compact crossover SUVs, που αρκετοί ανταγωνιστές προσπαθούν να αντιγράψουν.

Το κινητήριο σύνολο του Nissan JUKE είναι και αυτό  εξαιρετικά προηγμένο, με έναν μικρό turbo 1000 κυβικών βενζινοκινητήρα που είναι συμπαγής, ελαφρύς, εξαιρετικά αποδοτικός  και οικονομικός. Για πρώτη φορά, το JUKE  είναι διαθέσιμο με την επιλογή ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων, με paddle shifters ή με πλήρη αυτόματη λειτουργία. Σε συνδυασμό με ένα καινούργιο πλαίσιο, το κιβώτιο αυτό διασφαλίζει ότι το νέο JUKE είναι διασκεδαστικό, αναβαθμισμένο και πιο  αποτελεσματικό με υποδειγματική  ασφάλεια.

Εμείς, είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στα πλαίσια της δημοσιογραφικής του παρουσίασης, από την Αθήνα έως τη Λιβαδειά και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας. Στη διαδρομή που κάναμε από την Αθήνα στη Λιβαδειά και πίσω, το μικρό SUV της Nissan μας ταξίδεψε άνετα και με ασφάλεια. Οι αναρτήσεις του με τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω εξασφαλίζει πολύ καλή σταθερότητα στις ευθείες και τις καμπές του αυτοκινητόδρομου, ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς. Επίσης, το τιμόνι προσφέρει θετική αίσθηση και σφίξιμο γύρω από τη θέση της ευθείας.
 
Το 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο βενζίνης των 999 κ.εκ. με τους 117 ίππους στις 5.250 σ.α.λ. και με ροπή 180 Nm στις 1.750-4.000 σ.α.λ., παρουσιάζει θετικά ως επί το πλείστον χαρακτηριστικά. Η λειτουργία του είναι ομαλή και πολιτισμένη χωρίς ενοχλητικούς θορύβους ή κραδασμούς, μέχρι τις υψηλές στροφές. Οι επιδόσεις του ικανοποιούν, αφού προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ. με το μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο και 11,1 δλ. με το αυτόματο 7 DCT.

Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη συνδυάζεται και με paddles στο τιμόνι, ενώ εξασφαλίζει γρήγορες και ομαλές αλλαγές. Σύμφωνα με τη Nissan, η μεικτή κατανάλωση είναι 5,9-6,3 λτ./100 χλμ. (6,1-6,5 λτ./100 χλμ. το DCT) και οι εκπομπές CO2 είναι 135-143 γρ./χλμ. (138-147) με το πρότυπο WLTP.
 
Το Nissan JUKE είναι χτισμένο στην πλατφόρμα CMF-B και θα κατασκευάζεται στο βραβευμένο εργοστάσιο παραγωγής της Nissan στο Sunderland, στο Ηνωμένο Βασίλειο, με τις πωλήσεις του μοντέλου να έχουν ήδη ξεκινήσει και στην Ελληνική αγορά.
 
Το ολοκαίνουργιο JUKE έχει μεγαλώσει, με μια σύγχρονη εσωτερική και εξωτερική εμφάνιση που θα θέσει και πάλι ένα νέο πρότυπο στην κατηγορία  B-crossover. Συνδυάζει το στυλ ενός coupe με το αμάξωμα ενός crossover. Αυτό προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό, καθιστώντας το μοντέλο ιδανικό τόσο για το αστικό περιβάλλον, όσο και έξω από αυτό.
 
“Μεταμορφωμένο” είναι  και το εσωτερικό του  νέου JUKE, με περισσότερο στυλ, περισσότερο χώρο, αναβαθμισμένη  ποιότητα και τεχνολογία. Το νέο JUKE είναι πιο ευρύχωρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, με τον χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών να έχει αυξηθεί κατά 5,8 εκατοστά, για τα κεφάλια αντίστοιχα κατά 1,1 εκατοστά, όπως και ο χώρος αποσκευών των  422 λίτρων, που πλέον  προσφέρει 20% περισσότερο αποθηκευτικό χώρο.
 
Τα εμπρός καθίσματα, ενσωματώνουν  (σε συγκεκριμένες εκδόσεις)  το πρωτοποριακό ηχοσύστημα Bose Personal Plus, το οποίο προσφέρει ένα αξεπέραστης αισθητικής ακουστικό αποτέλεσμα. Το συγκεκριμένο ηχοσύστημα, μπορεί να ελεγχθεί μέσω μιας ‘αναδυόμενης’ οθόνης ψυχαγωγίας και ενημέρωσης 8 ιντσών, που παρέχει εύκολη πρόσβαση στην εφαρμογή  Nissan Connect Services.
 
Κάτω από το καπό  βρίσκεται  ένας 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας που είναι οικονομικός και συνάμα αποδοτικός. Το σύνολο του  1.0 λίτρου  είναι συμπαγές και ελαφρύ και διαθέτει ένα υπερσυμπιεστή για να εξασφαλίσει ότι θα προσφέρει την  απόκριση και την ευχάριστη συμπεριφορά που προσδοκά ο οδηγός του. Αποδίδει  117PS και 180Nm ροπής  (200Nm με λειτουργία over boost). Συνοδεύεται με στάνταρ  χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ για πρώτη φορά διατίθεται και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων  διπλού συμπλέκτη (DCT), με paddle shifts.
 
Η οικονομία καυσίμου έχει βελτιωθεί, επιτυγχάνοντας 5,9l/ 100km (WLTP) με το  χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και 6,0l  /100km με το  DCT (WLTP). Οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί, ξεκινώντας από 135g/km (WLTP) για το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και 138g/km (WLTP) για το DCT. 
 
Το “D-Mode” επιτρέπει στον οδηγό  να αλλάζει άνετα τις τρεις λειτουργίες -Standard, Eco και Sport– προκειμένου να  ρυθμίζει την απόκριση του αυτοκινήτου ανάλογα με το δρόμο ή τη διάθεσή του .

 Ξεκινώντας την εμπορική του πορεία με την  κορυφαία αξιολόγηση των πέντε αστέρων για το 2019 από το Euro NCAP, το νέο Nissan JUKE είναι εξοπλισμένο με πλήθος προηγμένων τεχνολογιών υποστήριξης οδήγησης και επιλογών ψυχαγωγίας και πληροφόρησης, κάνοντας την  κάθε διαδρομή ασφαλέστερη, απλούστερη και πιο ευχάριστη.

Η τελευταία έκδοση του συστήματος πληροφοριών ψυχαγωγίας NissanConnect επιτρέπει στους επιβάτες του νέου JUKΕ  να χρησιμοποιούν το Apple CarPlay ή το Android Auto για να αντικατοπτρίζουν τις αγαπημένες τους εφαρμογές smartphone, στην ενσωματωμένη οθόνη αφής 8 ιντσών.

Το νέο JUKE ξεκινά από τις 17.900 ευρώ  και βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις της Nissan ανά την Ελλάδα.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ