Άλλαξαν τα…”φώτα” στο Opel Corsa-e Rally

του Νίκου Σάλτα 

Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα εξέλιξης του Opel Corsae Rally για το ADAC Opel eRally Cup προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς. Δύο ηλεκτρικά Corsa περνούν από δοκιμασίες αντοχής στο Κέντρο Δοκιμών του Dudenhofen. Οι μηχανικοί της Opel Motorsport θα ασχοληθούν με την ταχύτητα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου ράλι 100kW (136hp) στη δεύτερη φάση εξέλιξης. Αφού η εξέλιξη του Corsae Rally ολοκληρωθεί, θα κατασκευαστεί ένα όχημα αναφοράς που θα λειτουργήσει ως πρότυπο για τα οχήματα πελατών.

Αναμένεται να κατασκευαστούν περίπου 20 αντίτυπα για την περίοδο 2020/21, από τα οποία 15 θα παραδοθούν στις ομάδες πελατών το καλοκαίρι – ώστε να προλάβουν τις πρώτες δοκιμές τον Ιούλιο.
 
Το Corsae Rally έχει την ίδια μπαταρία με το αυτοκίνητο παραγωγής. Με χωρητικότητα 50kWh παρέχει αυτονομία 337 χλμ.σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Για βελτιστοποίηση της αυτονομίας σε αγώνες ράλι, η μπαταρία προσφέρει τρία προγράμματα (modes): στο “competition mode”, διατίθεται η πλήρης ισχύς και η μέγιστη ροπή. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ιδιαίτερα υψηλή ροπή, επομένως το “rain mode” προσφέρει μία καμπύλη ροπής προσαρμοσμένη για ολισθηρές επιφάνειες. Οι ομάδες θα χρησιμοποιούν το “eco mode” για να εξοικονομούν ενέργεια μεταξύ των ειδικών διαδρομών και όταν πηγαίνουν στο service station.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ