emea business monitor

Στην Ελλάδα το νέο Peugeot 2008 και με ηλεκτροκινητήρα!

Το νέο 2008 αλλάζει εντελώς και υιοθετεί ένα στιλ πολύ πιο αθλητικό, πιο τυπικό SUV!

του Νίκου Σάλτα

Η νέα γενιά του Peugeot 2008 βρίσκεται πλέον σε όλες τις αντιπροσωπείες της Ελλάδος και μάλιστα πολύ νωρίτερα από την ημερομηνία που την περιμέναμε. Είναι διαθέσιμη με κινητήρες βενζίνης και diesel και χωρητικότητα 1.2 και 1.5 λίτρα αντίστοιχα, ενώ η ισχύς ξεκινά από τα 100 και φτάνει τα 155 άλογα.

Το πρώτο πράγμα που παρατηρούμε, ανακαλύπτοντας για πρώτη φορά το νέο 2008 είναι ότι η Peugeot αποφάσισε μια στιλιστική ρήξη. Τέλος λοιπόν στο ψηλωμένο στέισον προς χάριν ενός πραγματικού SUV. Όπως καταλάβατε, το νέο 2008 αλλάζει εντελώς και υιοθετεί ένα στιλ πολύ πιο αθλητικό, πιο τυπικό SUV. Αυτό περνά μέσω του πιο οριζόντιου καπό, της ογκώδους, κατακόρυφης μάσκας και, φυσικά, με τροχούς μεγάλης διαμέτρου. Όπως ήταν αναμενόμενο, το νέο 2008 μοιράζεται στιλιστικές λύσεις με άλλα μοντέλα της φίρμας, όπως τα ίδια φώτα ημέρας με τα 208 και 508 ή τα πίσω φώτα που μοιάζουν πολύ με αυτά του 3008.

Πρόκειται για ένα φρέσκο SUV σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις που ξεχωρίζει χάρη στο ιδιαίτερα δυναμικό του στυλ με έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ όπως ακριβώς συμβαίνει και με το νέο Peugeot 208. Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει χάρη στη μεγάλη μάσκα, το σμιλεμένο καπό και τα LED φώτα ημέρας. Εξίσου εντυπωσιακές είναι και οι γραμμές του προφίλ. Με έντονα φαρδείς ώμους, το πίσω μέρος περιλαμβάνει τα φωτιστικά σώματα με τη γνώριμη πλέον από το νέο 208, μαύρη γυαλιστερή «φάσα» ανάμεσά τους, και την εξάτμιση με τη διπλή απόληξη, στις εκδόσεις 1.2 PureTech 130hp & 155hp GT Line και GT.

Το νέο μοντέλο προσφέρει την ελευθερία επιλογής μέσα από 3 τύπους κινητήρων: ηλεκτρικό, βενζίνης και diesel.
Το νέο μοντέλο προσφέρει την ελευθερία επιλογής μέσα από 3 τύπους κινητήρων: ηλεκτρικό, βενζίνης και diesel.

Το νέο μοντέλο προσφέρει την ελευθερία επιλογής μέσα από 3 τύπους κινητήρων: ηλεκτρικό, βενζίνης και diesel, ενώ ανάλογα με την έκδοση, διαθέτει και επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης: «Eco», «Normal» και «Sport». Για τις αποδράσεις εκτός πόλης, υπάρχει και το προαιρετικό Advanced Grip Control που συνδυάζεται με το σύστημα υποβοήθησης κίνησης σε κατηφόρα (Hill Assist descent control) και βοηθά τον οδηγό στον καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου σε συνθήκες κατάβασης απότομων κλίσεων.

Το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της Peugeot

Το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της Peugeot διαθέτει ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 100 kW (136 ίπποι) και ροπή 260Nm. Η μεγάλη ισχύς των 50 kWh της μπαταρίας χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία της τάξεως των 310 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP. Η δε μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000χλμ. για το 70% της ικανότητας φόρτισής της.

Οι κινητήρες βενζίνης

Οι κινητήρες βενζίνης βασίζονται στον 3κύλινδρο κινητήρα PureTech 1.2 λίτρων:
– 1.2 PureTech 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (CO2 : 105 g/km)
– 1.2 PureTech 130 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (CO2 : 103 g/km) ή αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 (CO2 : 109 g/km)
– 1.2 PureTech 155 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8, μόνο στην έκδοση GT (CO2: 113 g/km)

Οι κινητήρες diesel

Σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις Diesel, υπάρχει ο 4κύλινδρος κινητήρας BlueHDi 1.5 λίτρων:
– 1.5 BlueHDi 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (CO2 : 96 g/km).
– 1.5 BlueHDi 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 (CO2 : 100 g/km)

Τιμές – εξοπλισμός

Oι τιμές ξεκινούν από τα 19.900 ευρώ για τις εκδόσεις βενζίνης και 21.400 ευρώ για αυτές του πετρελαίου, ενώ σύντομα θα υπάρξει και ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Oι τιμές ξεκινούν από τα 19.900 ευρώ για τις εκδόσεις βενζίνης και 21.400 ευρώ για αυτές του πετρελαίου, ενώ σύντομα θα υπάρξει και ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Ο εξοπλισμός του 2008 θα διαμορφωθεί σε σχέση με αυτόν του 208, ο οποίος δεν επιδέχεται αρνητικής κριτικής. Θα είναι επομένως εξοπλισμένο με τα ίδια βοηθήματα οδήγησης με αυτά του 508: Ημιαυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2, προσαρμοζόμενο cruise control, διατήρηση πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, βοήθημα 100% αυτόματου παρκαρίσματος, προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας και αναγνώριση σημάτων ΚΟΚ. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά ειδικά χαρακτηριστικά όπως η ηλιοροφή ή το ηχοσύστημα Focal, δύο συσκευές που δεν είναι διαθέσιμες στο 208

Get real time updates directly on you device, subscribe now.