Φίλιππος Μπρίνκμαν: “Στόχος μας τώρα η εξυπηρέτηση των πελατών μας”

του Γιάννη ΔΙΟΝΑΤΟΥ

To EMEAgr κατάφερε να μιλήσει, αν και οι ώρες είναι δύσκολες και εξαιρετικά φορτισμένες, με τον ιδρυτή και το πρόσωπο που ταυτίστηκε πλήρως με την πορεία του ομίλου Tripsta (travelplanet24 και airtickets) τα τελευταία 13 χρόνια καταφέρνοντας να δημιουργήσει μια μικρή αυτοκρατορία και ένα σημείο αναφοράς, όχι μόνο για την ελληνική Startup σκηνή, αλλά συνολικά με το ελληνικό επιχειρείν.

Μιλήσαμε λοιπόν με τον Φίλιππο Μπρίνκμαν ο οποίος μας ανέφερε πως βασικό μέλημα του ίδιου και των ανθρώπων που θα συνεχίσουν στον όμιλο Tripsta, για το επόμενο δίμηνο – τουλάχιστον – είναι να εξυπηρετήσουν τους πελάτες που έχουν αγοράσει εισιτήρια. “Βασικός μας στόχος είναι να εξυπηρετήσουμε όλους τους πελάτες που αυτά τα χρόνια μας εμπιστεύτηκαν και μας οδήγησαν στην κορυφή”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Φίλιππος Μπρίνκμαν. “Δεν γυρνάμε την πλάτη στους πελάτες μας”, συμπλήρωσε επίσης ο ιδρυτής του ομίλου Tripsta.

Ο Φίλιππος Μπρίνκμαν σε αυτή τη φάση δεν θέλησε να αναφέρει κάτι παραπάνω από την επίσημη ανακοίνωση του ομίλου Tripsta, χθες, Πέμπτη στην οποία αναφέρονται όλοι οι λόγοι που οδήγησαν στην αναστολή των λειτουργιών της εταιρείας, ενώ αφήνονται σαφείς υπαινιγμοί σε επιλογές στρατηγικών συνεργατών της εταιρείας που οδήγησαν σε αυτές τις εξελίξεις, τους οποίους αυτή την στιγμή η εταιρεία δεν θέλει να κατονομάσει.

Ωστόσο ο Φίλιππος Μπρίνκμαν άφησε να εννοηθεί ότι και αυτός και η διοικητική ομάδα επεξεργάζονται όλα δεδομένα προκειμένου ο όμιλος Tripsta να συνεχίσει την λειτουργία του.

Θυμίζουμε πως χθες, Πέμπτη, το EMEAgr ήταν το πρώτο Μέσο που ξετύλιξε το κουβάρι το εξελίξεων αναφορικά με τον όμιλο Tripsta.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ