Στη Hershey η εταιρεία σνακ Pirates Brands έναντι 420 εκατ. δολαρίων

Η εταιρεία γλυκών και σνακ Hershey συμφώνησε την Τετάρτη να εξαγοράσει την εταιρεία σνακ Pirate Brands από την B&G Foods, έναντι τιμήματος 420 εκατ. δολαρίων σε μετρητά, προσθέτοντας στο χαρτοφυλάκιό της τα γνωστά brands Pirate’s Booty, Smart Puffs και Original Tings.

Όπως ανακοίνωσε η Hershey, η στρατηγική εξαγορά της Pirate Brands αναμένεται να συμβάλλει στην επίτευξη των οικονομικών στόχων της εταιρείας, λόγω της ισχυρής της ανάπτυξης και του σταθερού περιθωρίου κέρδους της. Μέσω αυτής η Hershey μπαίνει στην αγορά των σνακ τυριού, η αξία της οποίας υπολογίζεται άνω των 2,5 δισ. δολαρίων.

Η Hershey σκοπεύει να χρηματοδοτήσει την εξαγορά με μετρητά και με βραχυπρόθεσμο δανεισμό. Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί το τέταρτο τρίμηνο του 2018, ενώ υπόκειται στις συνήθεις κανονιστικές εγκρίσεις.

Η Pirate Brands θα λειτουργήσει υπό τη μονάδα σνακ Amplify της Hershey, η οποία εστιάζει στην παραγωγή σνακ χωρίς τεχνητές γεύσεις, χρώματα και συντηρητικά και περιλαμβάνει ήδη προϊόντα όπως τα Skinny Pop, Paqui και Oatmega.

“Αναμένουμε ότι το χαρτοφυλάκιο της Pirate Brands θα ταιριάξει απόλυτα με την ανερχόμενη δραστηριότητα της Amplify της Hershey, η οποία απευθύνεται σε καταναλωτές που αναζητούν σνακ με εξαιρετική γεύση χωρίς συμβιβασμούς”, δήλωσε η Mary Beth West, Chief Growth Officer της Hershey Company.

Από τη μεριά του ο Bob Cantwell, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της B&G Foods, δήλωσε: “H Pirate Brands είναι μια καταπληκτική επιχείρηση και πιστεύουμε ότι θα αναπτυχθεί υπό την ιδιοκτησία της Hershey”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ