Με 150% “τρέχει” το PIGOGO

Αύξηση 150% στη συνολική αξία μηνιαίων αγορών καταγράφει μέχρι στιγμής το PIGOGO, η πλατφόρμα που επιστρέφει χρήματα στον καταναλωτή μέσω των ηλεκτρονικών αγορών που αυτός κάνει, σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

Πιο συγκεκριμένα, το PIGOGO σημειώνει εντυπωσιακή ανάπτυξη στα μεγέθη του, μετρώντας αυτή τη στιγμή ήδη 45.000 εγγεγραμμένους χρήστες, μηνιαίες αγορές αξίας 250.000 ευρώ και 450 καταστήματα στους κλάδους της μόδας, ομορφιάς, τεχνολογίας, ταξιδιών, ειδών σπιτιού, super market αλλά και σε πολλές ακόμα κατηγορίες.

H πορεία του PIGOGO επιβεβαιώνει το εξαιρετικά δημοφιλές στο εξωτερικό trend επιστροφής χρημάτων από ηλεκτρονικές αγορές – ειδικά στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο – όπου οι καταναλωτές κερδίζουν επιστροφή χρημάτων στον λογαριασμό τους για κάθε αγορά που πραγματοποιούν μέσα από τις αντίστοιχες πλατφόρμες cashback. Χαρακτηριστικό δε είναι ότι mega retailers του εξωτερικού όπως τo Booking.com, η Expedia, η Abercrombie & Fitch, το Airbnb, διεθνείς εταιρείες τηλεφωνίας, ασφαλιστικές κ.ο.κ. συμμετέχουν σε cashback πλατφόρμες.

Πιο δημοφιλής κατηγορία στην πλατφόρμα του PIGOGO με ποσοστό 35% (επί του συνόλου των αγορών) είναι η μόδα, τα προϊόντα τεχνολογίας ακολουθούν με ποσοστό 31%, οι κρατήσεις εισιτηρίων και ξενοδοχείων 16%, το super market – ένας κλάδος που τον τελευταίο χρόνο παρουσιάζει άνοδο της τάξης του 320%- αντιπροσωπεύει το 12% των αγορών, ενώ τα είδη σπιτιού και οι λοιπές κατηγορίες αντιπροσωπεύουν το 6% των αγορών των εγγεγραμμένων χρηστών τον τελευταίο χρόνο.

PIGOGO_2

H Μαλένα Κατανοπούλου, Business Development Director του PIGOGO, δήλωσε σχετικά: “Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για όσα έχουμε καταφέρει τα τελευταία 2 χρόνια στο PIGOGO. Ξεκινήσαμε μία υπηρεσία η οποία για τους περισσότερους στην Ελλάδα ήταν άγνωστη και μέσα σε 2 χρόνια καταφέραμε να ‘βάλουμε’ το PIGOGO στη ζωή των online καταναλωτών. Στόχος ήταν και παραμένει ο χρήστης να χρησιμοποιεί το PIGOGO για να κερδίζει επιστροφή χρημάτων από όσες περισσότερες ηλεκτρονικές αγορές γίνεται. Θεωρούμε ότι η αύξησή μας οφείλεται στην ευκολία χρήσης της υπηρεσίας, στα δημοφιλή brands που συνεργάζονται μαζί μας αλλά και στη σταδιακή αύξηση της εμπιστοσύνης που δείχνουν οι ίδιοι μας οι χρήστες”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ