Εκπαιδευτικό συνέδριο για το ηλεκτρονικό εμπόριο στα καταναλωτικά αγαθά

Στις 8 και 9 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθεί το εκπαιδευτικό συνέδριο eCommerce για FMCGs και αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο στα καταναλωτικά αγαθά. Διοργανώνεται από την eSkillsCenter, το εκπαιδευτικό σκέλος της Convert Group, και απευθύνεται σε όλα τα στελέχη εταιριών FMCGs και λιανεμπορίου (super markets, φαρμακεία, καταστήματα καλλυντικών, κτλ).

Στους 20 κορυφαίους επαγγελματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό που θα μεταδώσουν εξαιρετικά χρήσιμες γνώσεις, βέλτιστες πρακτικές και εφαρμόσιμες συμβουλές για κερδοφόρο ανάπτυξη στο κανάλι του ηλεκτρονικού εμπορίου, συγκαταλέγονται οι:
Θωμάς Θωμαΐδης, Head of Marketing της OcadoΆρης Χατζηϊωάννου, eBusiness & Pharma Leader, SE Europe της Procter & GambleTunkay Tutek, General Manager της Getir Τουρκίας, Τάκης Μαλαβέτας, συνιδρυτής της Convibo κ.α.

Μερικές από τις ενότητες του διήμερου εκπαιδευτικού συνεδρίου είναι:
Τα μεγέθη, τα χαρακτηριστικά και οι προβλέψεις για την ελληνική αγορά του Online Grocery,
E. Χαϊλαζοπούλου, Head of eRetail AuditConvert Group
 Keynote: Being great online shopkeepers – lessons from 15 years of online grocery in the UK,
T. Thomaidis, Head of Marketing & Insight, Ocado.
 Customer Experience in FMCG eCommerce, Ε. Κοτσώνης, Ιδρυτής e-satisfaction.
– 
Branding online και offline για eTailers, M. Δουκίδη, Chief Creative Officer, Stema Consulting.
– 
Πώς το brand προσεγγίζει τον eTailer και πως διαφοροποιείται online, E. Μπάκα, eCommerce Manager, Nestle Hellas.
– 
Κερδοφόρος Στρατηγική για eTailers & Brands στο skroutz, Γ. Αυγουστίδης, συνιδρυτής Skroutz​.
– 
Keynote: Delivering Online Grocery within 1 hour in the UK, Τ. Μαλαβέτας, συνιδρυτής Convibo.
– 
Τα μεγέθη, τα χαρακτηριστικά και οι προβλέψεις για την ελληνική αγορά του Online Pharmacy, E. Χαϊλαζοπούλου, Head of eRetail AuditConvert Group.
– 
Keynote: Τα συμπεράσματά μας από 5 χρόνια στρατηγικής στο Online Φαρμακείο, Α. Χατζηιωάννου, eBusiness @ Pharma LeaderSE EuropeProcter & Gamble.
– 
Το ελληνικό omnichannel super market το 2020, Δ. Κορωναίος, Omnichannel & Loyalty Director, AB Βασιλόπουλος.
– 
Selling FMCGs to the global online customer, J. Leenders, co-founder Salesupply.
– 
Keynote: Delivering FMCGs in 15 minutes to a 15 million population in Turkey, Tunkay Tutek, General Manager Getir Turkey.

Το κόστος συμμετοχής στη διήμερη διοργάνωση είναι μειωμένο στα 360 ευρώ, έως τις 24 Νοεμβρίου ενώ προσφέρονται περαιτέρω εκπτώσεις για πολλαπλές συμμετοχές από την ίδια εταιρεία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ