Δυναμικό και πολυπρόσωπο παρών δίνει στην φετινή Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης η εταιρεία πληροφορικής Softweb.
Συγκεκριμένα, στην 83η ΔΕΘ, η Softweb παρούσιαζει το νέο διαδραστικό mobile application των ΕΛΤΑ (Ελληνικά Ταχυδρομεία) "Personal Stamp", με τo οποίο ξεκίνησε μια πολλά υποσχόμενη συνεργασία. Μέσω της εφαρμογής, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα με δύο απλά βήματα να δημιουργήσει το προσωπικό του γραμματόσημο. Οι παρευρισκόμενοι στην έκθεση ΔΕΘ είχαν την ευκαιρία να ζήσουν αυτή την εμπειρία από κοντά και να παραλάβουν ένα φιλοτελικό αναμνηστικό προϊόν. Η Softweb με την υλοποίηση της εφαρμογής «Personal stamp» συνέβαλε στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό των ΕΛΤΑ.
Επιπλέον, η Softweb ανακοίνωσε το δεύτερο εν σειρά project που υλοποίησε για τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Έπειτα από την ανάπτυξη ενός απαιτητικού custom site, η Softweb δημιούργησε ένα ολοκληρωμένο mobile application για τον επίσημο τουριστικό οδηγό της Θεσσαλονίκης. Για την υλοποίηση της εν λόγω εφαρμογής χρειάστηκε να μεταφερθεί πλήθος δεδομένων και λειτουργιών από το υπάρχον site, κάτι που η Softweb κατάφερε άμεσα να επιτύχει μέσω της πολυβραβευμένης τεχνολογίας της "Pocketwarp".
Tέλος, στη φετινή διοργάνωση γνωστοποιήθηκε το λανσάρισμα του mobile application "Live Without Bullying". Η εφαρμογή αποτελεί μια πρωτοβουλία της μη κυβερνητικής οργάνωσης ΚΜΟΠ, η οποία πήρε “μορφή” με τη βοήθεια της Softweb. Σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι η εταιρεία υλοποίησε την εφαρμογή στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής της ευθύνης.
Η παρουσία της Softweb στη 83η ΔΕΘ με τρία νέα έργα έγινε αισθητή και έδειξε πώς ακόμη και σε μια οικονομικά αβέβαιη εποχή υπάρχει ο χώρος για δημιουργία κι εξέλιξη.
"Η φετινή ΔΕΘ είχε αυξημένη δυναμική καθώς η παρουσία των Αμερικανικών επιχειρήσεων έδωσε το έδαφος για ανάπτυξη νέων συνεργασιών. Η διοργάνωση τέτοιων events στη χώρα μας είναι αναγκαία, διότι δίνει έναν αέρα ελπίδας στις αναπτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις που σε ένα οικονομικά αβέβαιο περιβάλλον προσπαθούν να χτίσουν νέα προϊόντα και να αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες τους προκειμένου να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πελατών τους", ανέφερε ο Πέτρος Αμανάκης, Sales Director, της Softweb.