Η L’Oréal “μοιράζεται” την τεχνολογία της Modiface με την Amazon

Η εταιρεία εικονικής πραγματικότητας της L’Oréal, ονόματι ModiFace, θα συνεργαστεί με την Amazon για την παροχή της -εξειδικευμένης στο μακιγιάζ- Al τεχνολογίας της, σύμφωνα με ανακοίνωση της γαλλικής εταιρείας.

Η τεχνολογία της ModiFace θα επιτρέπει στους πελάτες της Amazon να δοκιμάζουν κραγιόν χρησιμοποιώντας την selfie κάμερα του κινητού τους, μέσω live βίντεο ή εικόνας. Σύμφωνα με πληροφορίες, η τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί από πολλές μάρκες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που δεν ανήκουν στην L’Oréal, όπως οι Maybelline και Lancôme. Ωστόσο, θα λειτουργήσει μόνο με κραγιόν, τουλάχιστον προς το παρόν.

Η υπηρεσία θα ξεκινήσει στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ιαπωνία στα μέσα του 2019. Οι οικονομικές λεπτομέρειες της συμφωνίας δεν έχουν δημοσιοποιηθεί.

Η ModiFace εξαγοράστηκε από την L’Oréal το 2018 ως μέρος της ευρύτερης τεχνολογικής προσπάθειας της εταιρείας να φέρει την καινοτομία στα καλλυντικά. Η ModiFace ειδικεύεται στην επαυξημένη πραγματικότητα και την τεχνητή νοημοσύνη, εφαρμόζοντάς τις στον κόσμο ομορφιάς.

Η L’Oréal έχει ήδη εφαρμόσει την τεχνολογία στις δικές της ψηφιακές πωλήσεις: οι χρήστες του Facebook μπορούν να την χρησιμοποιήσουν για να δοκιμάσουν και να ψωνίσουν καλλυντικά και από εταιρείες που ανήκουν στην L’Oréal, όπως οι NYX, Urban Decay, Lancôme και Yves Saint Laurent. Ωστόσο, οι πελάτες της L’Oréal δεν περιορίζονται σε ένα μόνο καλλυντικό αλλά μπορούν να δοκιμάσουν τα πάντα, από αποχρώσεις foundation μέχρι σχήματα φρυδιών.

Η κίνηση της Amazon έρχεται μετά το “λανσάρισμα” τη δική της σειρά ομορφιάς με το όνομα Belei, η οποία προς το παρόν επικεντρώνεται περισσότερο στην περιποίηση του δέρματος παρά στα καλλυντικά.

“Ο στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τους πελάτες να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο και χρήμα ψάχνοντας για τις σωστές λύσεις φροντίδας της επιδερμίδας”, σημείωσε η Kara Trousdale, Head of Beauty for Private Brands της Amazon.

Πηγή: Startupper

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ