Νικολάι Στορόνσκι: “Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής μας είναι η Amazon και η Uber!”

Με αφορμή το άνοιγμα των γραφείων της Revolut στην Ελλάδα, ο ιδρυτής και CEO της αγγλικής FinTech Νικολάι Στορόνσκι μίλησε αποκλειστικά στο Startupper για θέματα που αφορούν τόσο στην ίδια εταιρεία και γενικά στον χώρο του Fintech όσο και στην Ελλάδα.

Μέσα σε λίγα μόλις χρόνια η εφαρμογή αποστολής χρημάτων σε διάφορα νομίσματα Revolut έχει εξελιχθεί σε ένα πολυ-εργαλείο τραπεζικών συναλλαγών και συναφών υπηρεσιών με ασύγκριτη ευκολία μέσω Smartphones.
Είναι θέμα χρόνου να φτάσει τους 2 εκατ. χρήστες σε όλο τον κόσμο, με την Ελλάδα να είναι μία από τις καλύτερες αγορές της FinTech στην Ευρώπη, ενώ σύντομα θα λάβει και τραπεζική άδεια στην Ε.Ε.
Όλα αυτά την καθιστούν μέρα-με-την-ημέρα έναν δυνατό αντίπαλο για τις τράπεζες, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με τον τρόπο που προσφέρουν τις τραπεζικές υπηρεσίες στο ευρύ κοινό και ειδικά μέσω φορητών συσκευών.

Startupper.gr: Τι είναι η Revolut; Είναι τελικά μια τράπεζα;

Ν. Στορόνσκι:
 Η Revolut είναι ένας τρεχούμενος λογαριασμός και μια εφαρμογή που ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2015. Με τη Revolut, οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό σε 60 δευτερόλεπτα, να ξοδέψουν χρήματα στο εξωτερικό, σε πάνω από 150 νομίσματα χωρίς χρέωση, να κρατήσουν και να ανταλλάξουν 25 νομίσματα εντός εφαρμογής και να στείλουν δωρεάν εσωτερικές και διεθνείς μεταφορές χρημάτων με την πραγματική διατραπεζική συναλλαγματική ισοτιμία.
Το ευρύ φάσμα καινοτόμων υπηρεσιών της Revolut, όπως η υποστήριξη κρυπτονομισμάτων, η ταξιδιωτική ασφάλιση βάσει γεωγραφικής περιοχής, οι πάγιες εντολές και τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας την κάνουν το απόλυτο χρηματο-οικονομικό marketplace.

Startupper.gr: Πώς αποφασίσατε να ξεκινήσετε τη Revolut; Υπάρχoυν ακόμα ευκαιρίες για νέες Startups στην αγορά των “neobank”;

Ν. Στορόνσκι: Η Revolut ξεκίνησε εξαιτίας των «απογοητεύσεων» που υπάρχουν στον παραδοσιακό τραπεζικό κλάδο αλλά και λόγω των υψηλών προμηθειών συναλλάγματος.
Υπάρχει μια ευκαιρία για νέες Startups στην αγορά και πιστεύουμε ότι ο αυξημένος ανταγωνισμός είναι καλός, καθώς οδηγεί στην καινοτομία. Αν οι υπηρεσίες mobile banking συνεχίσουν να δημιουργούν νέα προϊόντα ή να χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες, θα μπορέσουμε να προσφέρουμε μια πιο ανταγωνιστική αγορά και καλύτερες εμπειρίες για τους χρήστες mobile banking.
Ο ανταγωνισμός στο χώρο του mobile banking εμποδίζει επίσης τον εφησυχασμό. Εάν οι εταιρείες προσπαθούν συνεχώς να δημιουργήσουν καλύτερα χρηματο-οικονομικά προϊόντα για τους πελάτες τους, θα βελτιώσουμε τον κλάδο των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών στο σύνολό του.

Το σύνολο της συνέντευξης μπορείτε να το βρείτε στο Startupper

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ